613 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "aircon/klima"
KLIMA/ aircon
Ja det nok verden dummeste spørgsmål men hva er forskælden på klimaanlæg også aircon
Ja det nok verden dummeste spørgsmål men hva er forskælden på klimaanlæg også aircon
Skrevet af: golf3-td i - 13. apr 2011
aircon-klima
jeg har en 2008 crdi glx med aircon kan det bygges om til klima og kræver det anden kompres osv eller er det kun styringen der skal ændres betjænings panel med det hele er forholdsvis fair i pris me...
jeg har en 2008 crdi glx med aircon kan det bygges om til klima og kræver det anden kompres osv eller er det kun styringen der skal ændres betjænings panel med det hele er forholdsvis fair i pris me...
Skrevet af: carsten m - 17. mar 2011
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Afhentning af fliser 500 kr.
- Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
- Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
- Skift af radiatorventil 1.600 kr.
- Grave 205 kr.
- Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.
apr 2005
Følger: 41 Følgere: 139 Biler: 9 Emner: 149 Svar: 2.817
apr 2008
Følger: 23 Følgere: 30 Biler: 7 Emner: 38 Svar: 701
Jeg kan sige dig, hvis du først har prøvet et 2 zone klimaanlæg. Så er der bare ikke andet der viker.... (Måske et 4 zone)
Mit er så også udbygger, så den kan lave varm luft på en kold motor. Så kabinen er næsten varm, før jeg når ud af indkørlsen.
aircon/klima