{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kamera til bilen
  • #1   25. jan 2013 Fedt mand. Tak ska i ha..

• #2   25. jan 2013 Rune l, jo det var et godt bud. Isaksen, er det, det billige fra kina?

• #3   25. jan 2013 Ja det kan ske.. kender det godt..

• #4   25. jan 2013 Skal den kun bruges til at filme når du kører? For så kan du jo sagtens bruge din mobil og en universal mobilholder, det gør jeg selv - En billig og effektiv løsning, kvaliteten er rigtig god, den måler så ikke fart og alt det smarte halløj, men der kan du jo hente forskellige applikationer til mobilen (smartphone) som du kan bruge.

Personligt synes jeg det er mange penge at lege med når man kun skal filme ens kørsel, og så kaste penge efter et GoPro. Med din mobil er det eneste du skal have udover mobil og en mobilholder egentlig kun et kabel til at oplade din mobil, så den ikke løber tør for strøm undervejs smiley

• #5   25. jan 2013 Je netop, MEN! min iphone har ikke lyd på når jeg optager. Den er vel gået i udu. Jeg skal filme ud af bagruden, fordi jeg tit oplever folk ligger et par meter bag mig. Især nu her hvor det er glat. Jeg synes folk kører som MONGOLER lige for tiden. jeg ved ikke hvad det er. Jeg mødte en mor den anden dag på vej ud af en by med omkring 80 km/t, på sne og isglat vej, med bilen fyldt med unger. Det er fuldstændig uacceptabelt. Hun udsætter sig selv, sine børn, mig og alle andre for fare.

• #6   25. jan 2013 Men man kunne vel egentlig montere et bak kamera. Men problemet er jo så at optage. Men det findes der vel en løsning på.Jeg kan nemlig sætte kamera til mit anlæg:)

• #7   25. jan 2013 Gopro, det dur og det er billigt!

• #8   16. apr 2013 Isaksen: tænder det automatisk når man starter bilen, eller hvordan?

Kommentér på:
Kamera til bilen

Annonce