{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
824 visninger | Oprettet:

HURTIG HJÆLP????? {{forumTopicSubject}}

hvad sker der lige for alle de mennesker som skriver hurtig hjælp i overskriften, hvorfor gør folk ikke deres arbejde ordentligt inden de går i gang med at skille deres bil af, og så lige pludselig står de der, HOV det ved jeg jo ikke noget om, og pis fryser ude i raldet og så fumler med deres mobil og deres liv går i stå, fordi de ikke får svar på hvorfor deres pære i begagerummet ikke lyser.........

er HURTIG HJÆLP bare blevet til sådan et "hjælp mig fremfor alle de andre tumper der intet fatter" måde at komme i kontakt med folk på?

bare en lille tanke her lørdag eftermiddag lige inden pandekagerne


Kommentarer på:  HURTIG HJÆLP?????
  • #1   26. jan 2013 Brian O vil bare gerne vide, om det der med at skrive "til salg" eller "for sale" efter sit navn, er noget man gør når man ikke kan komme af med det man har til salg?

  • #3   26. jan 2013 Enig - Men jeg er da ligeglad..

  • #4   26. jan 2013 Plejere at skrive 112 eller 114, bare for at irritere smiley

    sååå... 114 eller 112 hvis det virkeligt er alvorligt smiley


  • #5   26. jan 2013 Det virker jo bare tumpet at skrive "langsom hjælp" ik !.

  • #6   26. jan 2013 Du er da ikke så meget klogere end de andre der skriver "HURTIG HJÆLP!" - som overskrift - når du selv laver et opslag som dette?

  • #7   26. jan 2013 kan ikke se hvorfor man skal klage over det, self kunne de skrive hva det drejede sig om i overskriften,
    men der sidder masser her inde som har lidt forstand på det ene eller det andet,
    kan kun tale for mig selv, men hvis der er en der har et lille problem med noget jeg lige ved, så skriver jeg det da gerne,
    og ja der er mange der bruger deres mobil idag til at skrive her inde, og ved ikke om det er svært at finde et ligende emne, men hul i det syntes jeg. folk kan jo bare springe over det emne hvis de ved der er en ligende længer nede end at smide link til den. det giver ingen mening.
    Forum er til at man kan få hjælp og meget andet. det er jo ikke svært at springe over nogle emner, det tager længer tid at smide et link til et ligende emne end at hoppe ud af den.
    Det bliver jo alligevel ved med at opstå sådan noget, så det kan man ikke gøre så meget ved.


Kommentér på:
HURTIG HJÆLP?????

Annonce