{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
379 visninger | Oprettet:

Jødiske børn frarådes skole på Nørrebro {{forumTopicSubject}}

*OBS...lad det nu ikke blive til en racisme-tråd*

Men det her er satme ikke i orden

http://newsbreak.dk/jodiske-born-frarades-skoler-pa-norrebro/

Nu arbejder jeg selv med børn og unge, og jeg prædiker sgu hellere en gang for meget, end en gang for lidt, om tolerance, plads til forskellighed og at vi alle skal kunne være her....

Her mener jeg i den grad at forældrene har et ansvar for at lade konflikten blive nede i Israel og Palæstina, istedet for at sidde trygt i DK og kyle brænde på bålet...

Det er helt uacceptabelt at man ikke trygt kan sende sit barn til en hvilken som helst skole, uden at de skal mobbes eller udstødes pga. deres religion

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jødiske børn frarådes skole på Nørrebro
  • #1   29. jan 2013 Det går det forkerte vej, kan de ikke lade deres "had" blive derhjemme, der er fandme da plads til os alle...

• #2   29. jan 2013 Brian O.. helt enig.. had avler had, det er fuldstændig uacceptabelt..

• #3   29. jan 2013 Nej nu stopper det fanme..
    Hvad er det for et samfund vi lever i hvor dette kan tollereres. Der skal være plads til alle om de er brune, blå, gule, hvide eller hvad man nu kan være...
    Jeg fatter ikke at man i år 2013 stadig ikke kan inde ud at leve sammen og vi skal have et had til hinanden grundet noget man tror på eller som sker i den anden ende af verden.. De små jøder, kristne, muslimer, hinduer osv har da intet at gøre med noget der skete for 2000år siden... Tag jer nu sammen, og drop det meningsløse had og racisme melle trosretninger og farver - Vi er alle ens!

• #4   29. jan 2013 Religion er roden til alt ondt.

• #5   29. jan 2013 Religion skulle forbydes.

• #6   29. jan 2013 Hvis nogle af jer har set pia k's indlæg inde på facebook om lige netop det samme, er det godt nok sjovt at se nogle muslimer der skriver.. At man kan have så lidt intelligens at skrive "pia din luder" osv. det er godt nok respektløst og så mener de at alle danskere er racister, og at vi generalisere, samtidigt med at de skriver at jøderne er nogle svin og hitler ikke tog nok af dem.

Hvem er det lige der er racister og generalisere ?

Desuden tror jeg de skal holde med at snakke om at jøderne er nogle svin, de har aldrig gjort nogle fortræd, og jeg vil næsten gå så langt til at tro at hvis Hitler ikke var blevet væltet/besejret så havde han taget muslimerne som de næste..

Dette er mit syn på det og ja de skal sku sendes hjem hvis de ikke kan indordne sig efter de danske regler i folkeskolen.. Og dem der siger at danskere også mobber, fuck af med jeres pis, for selvfølgelig er der danske børn der mobber, det kan vi ikke undgå. Det skal der selvfølgelig også tages hånd om, men dem kan man ikke sende hjem til deres eget land..

• #7   29. jan 2013 Ja når man læser Pia's væg så får man godt nok en dårlig smag i munden, det er lidt ligesom at læse tråde på BG der omhandler muslimer, udlændinge, polakkere mm.. idioter findes i alle lejre..

Men der åbenbart et problem på Nørrebro og det skal der tages hånd om, og det kan ikke gå stærkt nok! Det dur ikke bare at fraråde forældrene at sætte deres børn i skole, det er ligesom at feje hundelorten under et tæppe..!

Kommentér på:
Jødiske børn frarådes skole på Nørrebro

Annonce