{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.355 visninger | Oprettet:

Politiet og ligegyldighed {{forumTopicSubject}}

Hej alle

jeg har for nyligt anmeldt en tidligere bruger herinde fra, til politiet, med mistanke om svindel....manden sendte aldrig min vare, og da vi aftalte at lade handlen gå tilbage fik jeg heller ikke mine penge retur....

Brugeren har sidenhen slettet sig, og jeg håber da ikke han er i gang igen under nyt navn...

Jeg har rykket politiet for at høre hvad der sker i min sag, men de melder blot tilbage at det kan tage tid og at jeg ikke skal regne med at få mine penge tilbage, fordi anklagede ofte har brugt dem....

Det drejer sig om 320kr.,så det er jo ikke alverden...

Men jeg synes helt ærligt at det er dybt useriøst af dem at de ikke bare ringer og fortæller fyren at nu må der lige betales tilbage, hvis han ikke vil straffes for bedrageri....

og til brugeren, hvis du måtte læse med:
Du sidder måske og griner nu, men jeg synes du skal vide at jeg har informeret politiet om, at får jeg ikke mine penge anmelder jeg de trusler du kom med i forbindelse med mit krav om at få mine penge retur....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Politiet og ligegyldighed
  • #1   9. feb 2013 Politiet er informeret om dem, men de ignorer det jo....så jeg ved ikke om det kræver at man laver en anmeldelse for sig?

• #2   9. feb 2013 men du kender jo sagen fra en tidligere tråd, og ved at jeg har forsøgt at løse det i fred og fordragelighed først...:-)

• #3   9. feb 2013 Nej det er sgu noget af en sløj indsats...

så hvis jeg ikke får andet ud af det, håber jeg i det mindste andre brugere kan lære af min fejl....

• #4   9. feb 2013 Så gå til en advokat og træk ham i retten

• #5   9. feb 2013 du mener ikke seriøst du har lagt en sag and for 320kr?? hahahhaha nøj du til grin tumpe!

• #6   9. feb 2013 Der er kun en tumpe i denne tråd, og det er ikk trådstarter.. Du er da til grin, svindel er svindel uanset om det er 100 eller 10.000kr.. Hvis manden ikk oplever en form for konsekvens så snyder han også den næste!

• #7   9. feb 2013 Belsi den eneste der er til grin i den her tråd er dig

• #8   9. feb 2013 Det princip din nar belsi!! Og ja det danske politi er til grin på fuld skrue!!! De er kun magtliderlige når der sker noget de trror de kan styre ikk en skid andet!!!!!!!!!!

• #9   9. feb 2013 "Belsi"

Du mener ikke seriøst at du kommenterer på et indlæg uden at læse det først?? hahahhaha nøj du til grin tumpe!

• #10   9. feb 2013 Nej jeg har ikke lagt en sag an, for det kan aldrig svare sig, men jeg melder en idiot der angiveligt snyder mig for penge og så forventer jeg at jeg får noget for mine skattepenge...

Men jeg gætter på du ikke kender forskel Belsi....

• #11   9. feb 2013 Mirza A.. det da trådstarter der dum og spilde polities tid for 320kr tror du selv de gør noget?? nej det gør de ikke de griner da af ham i pausen!

• #12   9. feb 2013 lagt sag an og ringe til politiet er da ligylidt det da spild af tid! kør da selv over til manden og hent de 320kr + det det koster i frem og tilbage?

• #13   9. feb 2013 Belsi må jeg låne 320 kr? Jeg lover du får dem tilbage

• #14   9. feb 2013 Nåh ja selvtægt er jo langt smartere

• #15   9. feb 2013 "Belsi"

Fangede du overhovedet den del med truslerne? Ellers så prøv at læse tråden igen!

• #16   9. feb 2013 Doktor Jaka vil du ikke låne 5000kr nu hvor vi er i gang?

• #17   9. feb 2013 Belsi> manden gjorde mig opmærksom på at hvis jeg kom for at hente mine penge, ville jeg være kørt igen, hurtigere end jeg kunne få min sele af...har egentlig ikke lyst til at køre til Nordjylland for at finde ud af hvad det går ud på...Det er sgu ikke fordi jeg er bange, men mon ikke politiet får endnu mere at lave, hvis han gør alvor af den trussel? Og det ville forøvrigt koste mig de penge bare at køre derop, og så skulle jeg selv betale for turen hjem?

Min egen straffeattest er ren om et år...jeg skal ikke ud i en sag om hjemmerøveri fordi jeg selv tager ud og inkasserer+transportpenge...

Men jeg ved hvad en plettet straffeattest kan have af indflydelse på ens fremtid, og så kan man kalde mig idiot, men det her kunne have været løst ved at de ringede ham op og fortalte hvor alvorligt bedrageri og trusler er....

• #18   9. feb 2013 Du ved vel ikke nødvendigvis hvor langt politiet er i sagen? De kan jo godt efterforske uden at du bliver opdateret før sagen er afsluttet

• #19   9. feb 2013 Kristian S> jeg tror ikke der er meget "efterforskning" i sådan en sag her...de har fået alt dokumentation fra min side af, inklusiv bankudskrifter og kopier af samtaler herfra...men alene den udmelding at "det kan tage tid" og "du skal ikke regne med at få dine penge igen, da de kan være brugt" siger mig at der nok ikke sker meget....

Jeg kan godt forstå(og læs nu, Belsi) at der er sager der har højere prioritet, der er trods alt ingen personskade eller folk der har mistet hus og hjem her...men det er generelt min opfattelse at småbedragere ikke har særligt høj prioritet....

Husk også at manden ikke er dømt eller andet, og derfor skriver jeg også "angiveligt".....

• #20   9. feb 2013 Belsi du er da en nar af rang..

Beløbets størrelse er sq da underordnet! Hvad med den næste han snyder for 452 kr og den næste igen for 197kr? og videre?
    Du anmelder vel også hvis din pung bliver stjålet selvom der kun lå en 50'er i den?

• #21   9. feb 2013 Det er vildt hvor meget der nogengange skal til for politiet gider og gøre noget som helst..

Jeg har en kammerat der har været udsat for "tyveri" fra den forretning hvori han arbejder, gentagne gange er der kommet 4 gutter i en BMW, de kommer systematisk,en dag de kom, gik han ud for at ta nummerpladen på bilen, hvorefter den ene truede ham. efter at have truet ham, tager en anden fra denne bmw 2 x4 liters Castrol olier fra butikken, og går uden at betale for dem, medarbejderne løber efter for måske at stoppe evt tyveri, gutterne sætter sig ind i bilen og køre og smider så olien ud af vinduet.. de samler det op og ringer til politiet, for at "anmelde" dette, politiet giver dem beskeden at det ikke er butikstyveri/trusler, og at det bare er drenge streger.. - Det er bare drenge streger, at det hele er optaget på videoovervågningen, og det er bare drenge streger der står andre kunder og overvære at ekspedienten bliver truet, det er bare drenge streger man kan tage 2 x olie "for sjov" og så køre, spørgsmålet er om de havde smidt dem hvis ikke ekspedienterne havde løbet efter....

Det er jo uvist, men til grin at ordensmagten ikke vil hjælpe i sådan en sag smiley

Jeg forstår din frustration, det er ikke pengene men princippet i der er en der har dine penge..

• #22   9. feb 2013 Jamen lige præcis...det er princip og håbet om at det måske kunne hjælpe andre fra at blive snydt for større beløb...

Og så mener jeg også at manglende indsats fra politiet vil føre flere selvtægtssager med sig...men det er selvfølgelig kun rene gisninger...

• #23   9. feb 2013 Igen røg den lille mand - han tabte .. 320kr er jo ikke andet end en hyggeaften med pizza/chips og cola .. men .. det er bare princippet i det .. synes du skulle melde ham for de trusler ..

• #24   9. feb 2013 Hvorfor diskutere hvem der er en nar.

Syes at det er helt i orden at de intet gør i din sag. De har så få midler til rådighed og de sal ikke bruges på bagateller som en der er blevet snydt for 300 kr.

• #25   9. feb 2013 Politiet kan man ikke bruge til en skid.
    De har kun travlt med fartmålinger og pis og papir så de kan få nogen penge i statskassen smiley

• #26   9. feb 2013 Det er fint at I himler op om jeres skattepenge, tror I sal til at betale en del mere i skat hvis I forventer hurtig og grundig respons på sådan en sag her.

• #27   9. feb 2013 Sådan i sag. Medmindre det er mord så kommer de jo ikke med det samme smiley
    Tyveri, røveri, overfold osv. Der kommer de jo først traskende et par timer efter.

• #28   9. feb 2013 Martin E> så giver du jo også carte blanche til at man snyder og bedrager, bare beløbet er lavt nok....

• #29   9. feb 2013 Hvor meget info har du om ham? Mail tlf nummer osv ?

• #30   9. feb 2013 Jeg har stor forståelse for at politierne ikke sætter himmel og hav i bevægelse for 320 kr. Personligt ville det gå under min bagatelgrænse og bare ryge på tabskontoen. Når man handler på den måde så ryger man desværre engang imellem ind i nogle svindlere og det er pisse irriterende men sådan er livet.
    Principielt er vi helt enige, sådan en fusker skal i gabestok, men politiet har altså betydeligt vigtigere ting at foretage sig.

• #31   9. feb 2013 Martin E> og hvorfor man diskuterer hvem der er en nar? Fordi jeg opretter et sagligt indlæg, i et sobert sprog og alligevel skal jeg have at vide jeg er til grin og en tumpe?

Det er i bedste fald unødvendigt, men får da vedkommende der skriver det til at fremstå uendeligt meget dummere end jeg....

• #32   9. feb 2013 Martin G> jeg har nummer, adresse og kontonummer...

første skridt var faktisk en indsigelse til banken, men det kan man kun mod erhvervsdrivende....så det er ikke fordi jeg ikke har forsøgt at løse det ad andre veje....

• #33   9. feb 2013 Kristian S> jamen vi er enige...jeg forventer ikke at SØ jyllands politi kører op og banker på....men jeg tror sgu sagen kunne have været afsluttet for længst hvis de havde ringet ham op da de fik anmeldelsen....

• #34   9. feb 2013 hell yeah

• #35   9. feb 2013 Sådan i sag. Medmindre det er mord så kommer de jo ikke med det samme smiley
    Tyveri, røveri, overfold osv. Der kommer de jo først traskende et par timer efter.

• #36   9. feb 2013 har du ikke ne indtægt på 1.1mio om året og alle beviser så få du intet hjælp at politiet. de er pisse ligeglade med anmeldeser osv. bare de kan udskrive nogle bøder til folk. spille seje i byen med deres øresnegl og køre ambulance eskort. stort set det eneste de kan og nå de enedelgi køre med udrykning på så gå det dælmer ikke stærkt. tog dem 20min at køre fra hørsholm til allerød. (ved at det kan gøres på 10min selvom du holder den under 130.) de er sørgelige og forstår godt folk ikke respektere dem for deres arbejde.

• #37   9. feb 2013 Synes generelt sådan nogle ting på nettet, er de fuldstændig ligeglade med, med mindre det er en større virksomhed eller grove sager og det giver folk jo helt frit spil, så man skal være ekstra omhyggelig når man handler med nogen på nettet.

• #38   9. feb 2013 Ketil >>

Indtægten har ingen indflydelse, hvis jeg anmelder en privatperson, som har svindlet min virksomhed for 300 kr, får jeg samme behandling, selvom jeg betaler langt over en mio i skat og moms om året.

• #39   10. feb 2013 Uanset hvad er det jo ringe at svindlere har frit spil...

i den her sag drejede det sig om 320kr....men brugeren havde en hel række annoncer, og hvis alle "handler" er foregået på denne måde løber det hurtigt op....

Kan stadig kun grine ad at brugere som Belsi og angiveligt 4 andre(likes) tilsyneladende synes jeg har begået en større brøde en ham den "flinke" der tog imod mine penge uden at jeg fik noget retur, ved at melde sagen til politiet....

• #40   10. feb 2013 Nu må du lige tænke dig om... Politiet kan/vil ikke gøre en skid. Det er jo påstand mod påstand. Politiet kan jo ikke bare ringe til ham og sige at du har sagt dit og dat. Den holder sgu ikke i retten. Så siger han bare at det kender han ikke noget til og så har de bare en ting at gøre: sig goddag og lægge på... Det gider de ikke spilde deres tid på, forståeligt nok

• #41   10. feb 2013 Nå ja, og man ALTID gemmer dem. Der er simpelthen et lovkrav om at gemme alle sine kvitteringer... Right...
    Han kan sige orddret: "jeg tørrede min røv med den". Og det holder bedre i retten end påstanden mod ham

• #42   10. feb 2013 Jeg tager sgu ingen "parti"... Forklarer ligesom bare, hvorfor politiet ikke rører en finger i disse sager. Fordi det er DEM, der skal stå for bevisførelse og ikke "idioten", som skal bevise sit uskyld.
    Hvad er der på skrift? Hvilket skrift? Har han skrevet under på et stykke papir, at han ikke har sendt noget og har modtaget penge for det? Hvis ja, så holder det i retten.
    Men det tvivler jeg meget på, at der findes sådan et stykke papir

• #43   10. feb 2013 Håber bare, at næste gang han prøver at lave sådan en handel, så støder han ind i en køber, som er mere end en skærm-gangster og som dukker op på hans adresse udstyret med et par gutter fra den russiske mafia, hvorefter hans organer kommer til salg på et loppemarkedet i Moskva...

• #44   10. feb 2013 haha....tror måske også lige det er grov meget at gøre ved en person for 320kr...:-P...

Jeg er ikke ude på at sætte himmel og hav i bevægelse for 320kr...men når nu jeg sender dokumentation i form af kontoudskrift og PB'er herfra hvor der bl.a. er truslerne om at hvis jeg kommer efter mine penge, skal han nok sørge for at jeg kommer afsted igen hurtigere end jeg kan få selen af, så mener jeg måske de har beviser nok...men det er nok bare mig....

)

• #45   10. feb 2013 Ja det er bare dig.

Sådan en sag vil aldrig få så meget som 5 min opmærksomhed af politiet, hvilket er forståeligt. Lad os sige at jeg får stjålet varer fra mit firma for 2 mio, det kan så ikke blive efterforsket på grund af at politiet skal bruge tid på folk der ikke kan finde ud af at handle på nettet?

• #46   10. feb 2013 Havde da helt glemt at folk som har mange penge der har ret til hjælp og folk med en almindelig økonomi ikke har...hvis jeg en dag bliver overfaldet skal jeg nok huske at sende dem min årsopgørelse med anmeldelsen så de kan se om jeg bør tages seriøst....

• #47   10. feb 2013 og hvis du antyder at jeg ikke kan finde ud af at handle på nettet, fordi jeg ikke regner med at en stodder gider snyde for 320kr., så er du da ikke for skarp..du fortjener da næsten at blive snydt for 2mio....

• #48   10. feb 2013 Du forstår det jo ikke. Forresten bliver jeg ikke snydt for noget der ikke er forsikret.

Det er også fint at du ikke har en eneste anelse om hvordan vores samfund fungere og hvem der betaler til hvad, hvem der har bevisbyrde og hvad forskellige offentlige ydelser har af omkostninger.

• #49   10. feb 2013 Jeg/politiet har bevisbyrden som anmelder....omvendt bevisbyrde er noget svineri, så langt er vi nok enige....men jeg har sendt dem en udskrift fra min konto, dialog mellem ham og jeg herfra, hans adresse, hans nummer og kopi af den trussel han sendte mig....hvad er det præcis du mener de mangler for at kunne ringe til ham og sige han skal nosse sig sammen og få betalt? De har tid til at stoppe mig x antal gange når jeg kører bil, og fortælle mig at det er fordi jeg ser ud som jeg gør, men det er åbenbart bedre at vores skattepenge går til den slags....

Lad være med at gøre mig dummere end jeg er og kom ned fra din høje hest, Martin....

• #50   11. feb 2013 Casper S

Det hjælper heller ikke,,, jeg blev truet på min mobil svare har navn og adresse på ham, det ville de ikke gøre noget ved, så det har jeg selv gjort og ham høre jeg ikke fra mere.

• #51   11. feb 2013 jeg er også blevet snydt herinde af en der havde et par celica øjenskygger til salg (blandt andre garage/ overskuds dele) dog kun for 250kr så der slap jeg heldigere.
    Men det er utroligt man intet kan gøre smiley

• #52   11. feb 2013 også fra nordjylland? Nu har jeg snakket med flere der er blevet snydt/har haft kontakt med en bruger herinde der solgte mistænkeligt billige dele, som pludselig har slettet sig...

• #53   11. feb 2013 Hold da op det er jo bedrageri..
    De skal da slet ikke bruge energi på så lidt penge smiley
    Der skal nok komme flere bump på din vej igennem livet, håber ikke det her slog dig ud..

• #55   11. feb 2013 Bornholmeren> det var dog en uendeligt dum kommentar...men okay...du kender mig jo heller ikke....det er ikke fordi jeg ligger søvnløs over det her, men min tro på politiet kan være på et meget lille sted efterhånden...

-Da jeg havde indbrud og fik frataget alt hvad jeg havde af værdi, dukkede der ganske vidst to betjente op, men de grinede også og sagde "der er jo ikke begået mord...høhø" da jeg spurgte ind til om ikke de skulle samle bevismateriale...
    -Da min underbo blev udsat for hjemmerøveri og jeg ringede derind var svaret "det kan han jo bare selv anmelde, hvis han mener det bør det"

Den eneste gang jeg har kunnet få hjælp fra den side, var da jeg ringede ind og sagde "hvis i ikke sender en vogn nu, kan i ligeså godt sende en ambulance, for jeg finder mig ikke i mere" da jeg tog to polakker i at luske rundt og lede efter et sted at begå indbrud....

og nu kan jeg så heller ikke få hjælp til at få MINE penge retur....

Ej jeg kan godt se at politiet gør et godt stykke arbejde....må da hellere lade dem passe de andre sager de heller ikke gider tage sig af....

• #56   11. feb 2013 Brian President, eller Brian for Helle Thorning!
    Det nytter ikke noget det er sket, og de er stadig ligeglade ned dine samtaler med ham, de har en grænse på nogle tusinde kan ikke huske præcist, men de rør ikke sager under grænsen !

• #57   11. feb 2013 Jeg stemmer på Martin !

• #58   11. feb 2013 Bornholmeren.....jeg kan jo godt se at det er småbeløber...men hvis ham her fusker 20 brugere herinde, så hober det sig pludselig op....for mig er det ligeså meget princip...og om vi skal bebrejde din ven helle thorning for de manglende finanser eller politiet for dovenskab, det kan vi jo kun gisne om

• #59   11. feb 2013 Stem du på ham...det er også lidt som Helle T...en hel masse snak, men ikke rigtigt noget vi andre kan se....:-P

• #60   11. feb 2013 Hold da kæft.. med folks generelle holdninger til svindlere, skal jeg da til at snyde en masse mennesker..

Bornholmeren, vil du købe en krøllebølle t-shirt af mig for 320 kr? smiley

• #62   11. feb 2013 Knold og skvat> læs ovenstående eksempler...der skal åbenbart være overhængende livsfare før de gider gøre noget...havde jeg gået ned med mit bat og tævet dem der røvede min nabo, var de sikkert gået fri og jeg havde fået en tur bag tremmer....

• #64   11. feb 2013 Nu er det jo ikke sådan at jeg dagligt er i kontakt med dem....men det er de episoder jeg haft haft de gange hvor jeg enten har haft behov for politet eller har været i kontakt med dem ad andre veje....

og der synes jeg jo et eller andet sted at det er lidt tragikomisk, at de har tid nok til at stoppe mig, med begrundelse i mit eller min bils udseende, men en sag hvor der rent faktisk er noget at komme efter, kan de ikke tage...

• #65   11. feb 2013 Men jeg håber da er er nogle iværksættere der læser med herinde, for så har jeg et glimrende koncept jeg gerne vil dele

1. opret en profil
    2. køb VIP
    3. lav en masse annoncer
    4. sørg for at prisen på samtlige annoncer er under bagatelgrænsen
    5. oplys dit kontonummer, læn dig tilbage og se pengene rulle ind...

Moralsk er det selvfølgelig ikke helt OK, men det er vand ved siden af den brøde ham du snyder begår, ved at anmelde det...

smiley

• #66   11. feb 2013 Nu er der jo også risici ved at snyde andre mennesker.

Det er jo langt fra alle der lader sig skramme af en trussel, ligepludselig rammer han en der dukker op for at inkassere personligt.

• #67   11. feb 2013 Normalt er folk jo ikke så dumme at de opgiver deres adresse, så hvorfor han gjorde det, ved jeg faktisk ikke...tror han følte sig presset...men så længe det er politiet ligemeget, er det jo nemt:

1. køb taletidskort så man ikke kan slå dig op
    2. handel på en side som BG, hvor man ikke skal registrere adresse
    3. sørg for aldrig at lave nogle reelle handler fra din fuskerprofil(så kommer adressen ikke ud)
    4. Opgiv et falsk navn på siden, så der er endnu mindre chance for at finde dig

det er hvad jeg personligt havde gjort, hvis jeg var så ussel....

• #68   12. feb 2013 Jamen hvis folk handler ed en person uden at få person/bank oplysninger som passer sammen så er de sgu også selv uden om det.

• #69   12. feb 2013 Ja, jeg ville hente mine penge smiley
    Men vil ikke blive snydt, køber som regel ikke brugt der er så billigt i forvejen.
    Jacob, nej jeg har en masse i forvejen smiley

• #70   12. feb 2013 Damm smiley

• #71   12. feb 2013 Lyder til at være en kedelig affære, men gør som os andre hvis i kan, bor selv på sjælland, og finder jeg noget som jeg kan bruge på fyn,jylland eller sverige, ja så ringer jeg til kammerater som bor i nærheden, spørger om de ikke kan køre ud og kikke på tingene for mig, når de så er hos vedkommende sælger, ringer de tilbage til mig og fortæller mig om varen er iorden, er den det, lægger de enten beløbet ud, og enten overfører jeg beløbet til kammeratens konto, eller så får de pengene når de smider det af hos mig, ved godt det ikke er alle man kender i lille danmark, men overvej det næste gang, den bedste og sikreste måde at handle i lille danmark idag. Desværre!!..;)

• #72   13. feb 2013 Det lyder fornuftigt Kim....:-)...har også gerne brugt den metode når jeg har handlet med folk fra sjælland...ikke fordi jeg stoler mindre på dem, men fordi jeg næsten altid kender en eller anden der bor i nærheden når det er derovre...:-)

• #73   13. feb 2013 Jeg tilføjer altid folk på facebook, og overfører først pengene når de har accepteret, man kan ALDRIG vide sig sikker, men det kommer man langt med synes jeg..

• #74   14. feb 2013 tænker lidt at alle dem der skriver at brian her er den eneste tumpe helt sikkert selv er nogen af de tumper der svindler og bedrager

• #75   14. feb 2013 Hmmm. er det da årsagen til at du skriver herinde??

• #76   15. feb 2013 Ja mener ham her var fra nordjylland...
    han brugte en mail fra en internetbutik der handler med japaner dele, så det var egentlig grunden til jeg troede den var god nok..

• #77   15. feb 2013 Hans mail : thomas@jpdjapan.dk
    Hans BG profil : http://www.bilgalleri.dk/bruger/18088-thomas_a

• #78   15. feb 2013 Jamen jeg synes at du skulle finde en der kunne give sige ud for at være betjent og ringe til ham. At han har fået denne anmeldelse og gerne ville høre hans side af sagen, hvis han ikke kan fremligge håndgriblige beviser vil han blive anmeld for bedrageri.

Nå nej man må jo ikke bruge selvtækt.

• #79   24. feb 2013 Hvor er Bg i alle disse sager om svindel?

• #80   24. feb 2013 BG kan jo ikke gøre noget...tror de risikerer en injuriesag så længe der ikke er faldet nogen endelig dom i disse sager...og det er jo åbenbart både ordensmagten og en del brugere på BG ligegyldigt, fordi det kun drejer sig om småbeløber..så man skal bare holde sig under "bagatelgrænsen" så kan man svindle som man lyster....

Kommentér på:
Politiet og ligegyldighed

Annonce