{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.297 visninger | Oprettet:

Er du klog? Hayabusa {{forumTopicSubject}}

Jeg ved der på nogle af de nye hayabusaer er noget mode hvor man kan justere i 3 level.
http://peecee.dk/uploads/022013/mode_big_thumb.jpg

Hvad jeg lige har kunne læse mig frem til så er det det her.
Mode "A" - All the power

Mode "B" - Medium power

Mode "C" - Weakest setting



Men er der en som kender forskellene på dem? Er der stor mærkbar forskel i C mode i forhold til i A mode?

En der eventuelt ved hvor jeg kan se film med test af de forskellige modes?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er du klog? Hayabusa
  • #1   10. feb 2013 Er ret sikker på at det har noget at gøre med ESP, og ABS og regnvejr osv

    Ved Ducati har at man kan indstille Mc'en til de forskellige typer vejgreb


  • #2   10. feb 2013 Martin

    Jeg har læst mig frem til at det har noget med indstillingerne på motoren at gøre. Altså, i mode B skulle den have færre hestekræfter og moment og i C skulle den have nogle færre hestekræfter end i B mode, og i A mode så skulle der kunne udnytte alt hvad motoren har at byde på. Lige nu læser jeg inde på denne hjemmeside.

    http://www.suzukihayabusa.org/forum/index.php?topic=132115.0


    <b>
    Re: A B C mode
    « Reply #1 on: August 03, 2008, 08:04:38 AM »
    when i had my bike dynod.. in b mode it made 153 hp... and 172 in a mode.
    if that helps.
    </b>


  • #3   11. feb 2013 har ikke hørt om dette .. men kunne være tændningen der ku stilles efetr behov, ?
    men en Hayabusa. a-b-c- eller k.. køre garenteret stærkt nok, he he . fåes vist i turbo også.. har selv den gamle gift grønne model ninja, ( kendt fra TV. he he )
    gi gas.. mvh hc


  • #4   11. feb 2013 Har prøvet en hayabusa (selve billedet jeg linker til er fra en film jeg optog da jeg prøvede den) men kendte ikke til hvad den funktion egentlig var.

  • #5   11. feb 2013 en knap suzuki har haft på højre side ved siden af gassen siden 2008

    det er ganske enkelt 3 forskellige mapping indstillinger, var tiltænkt en mere fleksibel brændstof forbrug, i forhold til den trafik man kørte i

    men jeg kender ingen der bruger map B og C


  • #6   11. feb 2013 BMW

    Har du nogen kendskab til hvilken forskel det er?
    Nu tænker jeg under kørsel. Under lange ture så er det vel meget rart at man kan køre økonomisk. Som læst har man jo alligevel 153 hk i B mode, og vel ikke meget færre hestekræfter i mode C. Så er det med til at gøre forbruget lavere så er det jo en praktisk ting at have under lange ture. Her tænker jeg på folk der uden problemer kan runde 100.000 km på 3 år (mener at have set en på motorcykelgalleri som har gjort det)


  • #7   11. feb 2013 har haft en 1000 fra '08 anden årgang med mapjust.knap

    vil sige at, hvis du ik skal bruge max power hele tiden kan man stort set ik mærke forskel på map a og b.

    men map c trækker så dårligt at man ik kan tro det er sundt for motoren, føles som om den ik kan komme af med luften.

    Har svært ved at se den knap er kommet for at blive, tror det var et "krise" påfund da økonomi krisen startede


  • #8   11. feb 2013 Jeg mener ikke det er standard Suzuki grej men en eftermonteret power commander som har trinregulering.

    Men jeg har heldigvis valgt Suzuki helt fra af hensyn til livskvalitet fra tidlig ungdom så jeg er selvfølgelig ikke 100%.


  • #9   11. feb 2013 det er standard. kom første gang på '07 men kun på 1000 cmm og efterfølgende år på alle modeller.

    Det har intet med PC af gøre eller noget andet eftermonteret


Kommentér på:
Er du klog? Hayabusa

Annonce