{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pc schematic
  • #1   14. feb 2013 mener ikke det findes

• #2   14. feb 2013 Jeg ville starte med at kigge på deres hjemmeside: http://www.pcschematic.com/da/index.htm

Og ud fra dette findes det ikke til MacOS, du har så flere muligheder:
    1. Lad være med at købe en Mac.
    2. Installere Windows på din Mac (så har du bare en meget dyr pc, dog brugbar).
    3. Du kan forsøge med Wine: http://wiki.winehq.org/MacOSX og installere pc-versionen.
    4. Købe en PC til dit arbejde.

• #3   14. feb 2013 Faktisk kører Windows 7 rigtig godt på en mac smiley (installeret direkte på metallet, IKKE som virtuel!)
    Jeg har repareret en del macbooks på den måde ;o)

• #4   14. feb 2013 JesperS . >> Jeg kunne forestille mig det kørte rigtig godt, men man må godt nok føle sig lidt snydt når man har givet mange penge for en Mac, og så efterfølgende installerer Windows, således den kan nøjagtig det samme som den laptop der koster det halve... smiley

• Chris M
    Chris M Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 130
    #5   14. feb 2013 Brian D:

Man har stadig et produkt med mere lækker finish og design.

Jeg ejer ikke selv en, men mange mennesker vil altså gerne betale for dette.

• #6   14. feb 2013 Chris M >> Finish og design er helt klart en smagssag, men så ville jeg hellere købe en "rigtig" pc med et fedt design fra starten af, til sammenligning kunne man kigge på: http://www.asus.com/vivo/en/zenBook.htm

Der er jo heller ikke meget ved at købe en Fiat 500, og så efterfølgende forsøge at bruge den Offroad, for så at finde ud af at man skal lave mange modifikationer før det kan lade sig gøre?

• #7   14. feb 2013 MacBook hardwaren fejler INTET, den er super god, eneste anke er at den ikke har indbygget WWAN og mulighed for dock, ellers var der ingen tvivl om at jeg havde sådan en.

• #8   14. feb 2013 Brian har du haft sådan en ZenBook i hænderne.. det er noget bras i forhold til Apples produkter, desværre.
    Jeg hader og sige det, men der er ikke meget der fysisk kan måle sig med Apples produkter (og jo nogle produkter har også fejl, som f.eks.iPhone 5 der krummer sig)

• #9   14. feb 2013 Årh Schematic den gamle luder!

Det var heldigvis før jeg SÅ lyset og skiftede til Mac smiley

• #10   14. feb 2013 HAHA.. kunne sige det bedre Lasse G. Føj for satan hvor har man bandet rundt i det lorte program mange gange.. smiley

• Chris M
    Chris M Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 130
    #11   14. feb 2013 Brian D:

Ja lev du i dine drømme om pc'er af hård plast er mere lækkert end veldesignede mac's udført i børstet stål eller alu..

Det er nu engang sådan at folk gerne vil betale for en mac, da mac virker mere lækkert for pøblen.

At du så er anti-apple og ikke vil indse dette er fint for mig..

Jeg har en Fujitsu bærbar og den er fin til mig, men helt klart en mac er mere lækkert udført.

• #12   14. feb 2013 Chris M >> Jeg kan sagtens se at folk vil betale for design, det vil jeg i nogle tilfælde også, jeg vil bare ikke betale for det i forhold til en Laptop som har så kort en levetid. Pt har jeg selv Lenovo Thinkpad og den fungerer fantastisk, den er måske ikke "køn", men den kan holde til at blive brugt, og opfylder alle andre krav. Jeg ved ikke om jeg er anti-Apple, men jeg har personligt endnu ikke fundet et Apple produkt som kan opfylde mine behov, som jeg ikke kan finde bedre andre steder. Dette uden at tage hensyn til designet.

JesperS. >> Der er mange Apple produkter der fejler, det kan godt være designet er godt, men der er ikke ret mange af dem der ikke skal pakkes ind i vat for at holde. Og designmæssigt kan jeg bedre lide fx Nokia Lumia 920 fremfor iPhone, det er mere enkelt, og tilmed er den meget mere praktisk.
    Men hvis jeg endelig skulle bruge mange penge på en Ultrabook, så blev det stadig ikke Apple, så gik jeg en helt anden vej, omend den nok er endnu dyrere: http://www.lenovo.com/products/us/laptop/thinkpad/x-series/x1-carbon/

• #13   14. feb 2013 Jamen jeg er også med på sådan en Lenovo x1 carbon, desværre kan den heller ikke dockes (det er der ingen der kan..)

• #14   14. feb 2013 Nej, Ultrabooks kan ikke bruges i en dockingstation, det er også en af årsagerne til at jeg har en almindelig Lenovo Thinkpad W-series.

Alternativet når der skal være vægt på at den skal være bærbar er en Lenovo X230 eller tilsvarende: http://www.lenovo.com/products/us/laptop/thinkpad/x-series/x230/

• #15   14. feb 2013 Jeg synes at en at de mest alsidige og stabile laptops i dag er en T420s med SSD, for søren den gør et godt stykke arbejde og den kan dockes smiley

• #16   14. feb 2013 JesperS . >> Det kan jeg godt give dig ret i, skærmen er bare lidt lille i forhold til mit arbejde. Så jeg har en W520 med SSD ... og SSD er klart et must i dag.

Kommentér på:
pc schematic

Annonce