{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.371 visninger | Oprettet:

Køb af familiebil - erfaringen søges {{forumTopicSubject}}

Hej.

Da jeg skal til og være far snart er jeg på udkig efter noget stationscar / mpv halløj.

Dem jeg kigger på nu er følgende:

Opel vectra 2007-
Toyota Avensis 2006-
Vw Passat 2005-
Altea - xl 2007-
Saab 9-3 2007-
Ford Mondeo 2007-
Vw touran 2005-

Nogle som har andre forslag?
Vil også gerne høre folks erfaringer med disse modeller jeg nævner.

Mine krav dertil -

Ingen V6 og sådan noget.
Kørt mindre end 200.000
Helst en med så meget udstyr som muligt.
Prisen skal ikke overskride hvad jeg kan få i byt for min seat Leon.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift blandingsbatteri (Køkken) 1.200 kr.
  • snerydning 600 kr.
  • Udskiftning af 3 radiatorventiler 1.500 kr.
  • Snerydning 400 kr.
  • Samling af to IKEA kommoder og adskillelse, flytning og samling af køjeseng 1.200 kr.
  • Snerydning 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af familiebil - erfaringen søges
  • #1   18. feb 2013 Jeg ville tage passat:-)

• #2   18. feb 2013 Ja synes også det er en super bil, men synes bar de koster kassen også har de kørt rigtig langt de fleste.

• #3   18. feb 2013 Jeg havde valgt enten mondeo eller passat en smiley

nu ved vi jo ikke hvad en forhandler vil give i bytte for din Leon, har du haft hørt nogen af ?

• #4   18. feb 2013 Kigger du efter diesel eller benz?

• #6   18. feb 2013 Jeg havde personligt valgt Toyota'en, men nu er det ikke lige den type biler jeg går efter lige for tiden, så det er ikke baseret på erfaringer.

Jeg vil dog gerne lige gøre dig opmærksom på at det kan være svært at få reservedele til Saab, da de jo gik konkurs for lidt tid siden. Har en kammerat med en Saab, og da kølerslangen sprang, måtte vi ringe rundt til forskellige forhandlere, indtil vi fandt en i Ringsted. Men ellers var de ikke til at få fat i. Mekonomen og lignende kan desuden heller ikke hjælpe med Saab.

Så tænk dig godt om inden du vælger en Saab.

• #7   18. feb 2013 Det ligemeget for mig om det er benz eller diesel.
    Har ikke været forbi en forhandler endnu men skal ud til en Toyota forhandler her i ugen for har nemlig overvejet en Avensis for synes det er en rummelig bil til pengene.

Okay Saab er droppet så for havde godt hørt nogle snakke om det.

Volvo er ikke lige mig smiley

• #10   18. feb 2013 Hold dig fra 2,0 tdi motorene hvis du vælger passaten smiley men den fås os i en 1,9 tdi, den skulle vist være helt fin.
    Har selv haft en passat 3c 170 hk med dsg.. svinghjulet gik til lige inden jeg fik den solgt smiley

• Søren S
    Søren S Tilmeldt:
    feb 2013

Følger: 1 Emner: 26 Svar: 66
    #11   18. feb 2013 Det er kun 2,0 PD og ikke commonrail du skal holde dig fra

• #12   18. feb 2013 Morten B - ja, det er ikke helt håbløst. Men situationen om kølerslangen jeg beskrev, skete så sent som for 3-4 uger siden.

• #13   18. feb 2013 Holder mig også fra 2.0tdi'erne hvis jeg skal have en Passat vil jeg helst have den med 1.8tsi eller 2.0 tfsi.

Mazda 6 har jeg faktisk også kigget på, men har os bar hørt en del dårligt omkring karossen ruster på dem

Kommentér på:
Køb af familiebil - erfaringen søges

Annonce