{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
929 visninger | Oprettet:

Debat om forsamlingsfrihed og ytringsfrihed {{forumTopicSubject}}

Ja det er jo det helt store pt.(der blev bl.a. sendt 2 timer fra Christiansborg affødt af skudepisoden hos Lars Hedegaard)

Nu sidder jeg så lige og ser tv2news, at der har været en demonstration arrangeret af "stop islamiseringen" og straks kan den yderste venstrefløj samles om at lave ballade og kaste med kanonslag....

Er der nogen der kan forklare mig, hvorfor at enhver lovlig demonstration eller anden form for forsamling altid skal forsøges ødelagt at anarkistiske tosser? Og her taler jeg ikke kun om venstrefløjen...jeg tænker også på de tosser der f.eks. på et tidspunkt kastede sten mod Gaypride(eller hvad pokker det hedder).....

Jeg synes det er helt til grin at man i dagens Danmark ikke kan mødes og afholde en LOVLIGT anmeldt demonstration, parade eller andet, uden der kommer nogen tosser der ikke kan styre sig...

Hvorfor kan disse mennesker ikke selv mødes og demonstrere for eller imod det de er for eller imod, istedet for at te sig som små pattebørn når andre mennesker benytter sig af deres grundlovssikrede rettigheder?

Jeg behøver ihvertfald ikke nødvendigvis være enig med nogen for at respektere at de har de samme rettigheder som jeg har her i landet....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Debat om forsamlingsfrihed og ytringsfrihed
Kommentér på:
Debat om forsamlingsfrihed og ytringsfrihed

Annonce