{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
623 visninger | Oprettet:

Egne annoncer og folks bullshit {{forumTopicSubject}}

Hvorfor er det at folk har behov for at skrive noget ligegyldigt i andre folks annoncer? Jeg står og har smidt en skruemaskine til salg idag, og pludselig er der en Fynbo der henvender sig og siger en helt ny koster under 1500 kroner for en dewalt skruemaskine på 18 volt med 3,0 AH batterier.

En som kan hjælpe mig med at få dette bekræftet? For jeg kunne ikke finde noget via pricerunner smiley

Jeg kunne finde dette men ikke billigere.
http://www.webhallen.com/dk-da/husholdningsvarer/165944-bosch_professional_gsr_12v

http://peecee.dk/uploads/022013/dewalt_(1).JPG

Jeg siger ikke hvad min pris er men den er under den pris som personen nævnte som nypris. (pris nævnes ikke da dette ikke er en annonce)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Egne annoncer og folks bullshit
  • #1   28. feb 2013 Du kan prissætte alting til en pris - og der vil altid være en der påstår at vedkommende kan skaffe det billigere end det du har sat dit til brugt .. så glem fjolset smiley

• #2   28. feb 2013 Bed ham om at komme med et bevis på at den kan fåes til den pris, da er da normalt at have bevis til sin påstand. =)

• #3   28. feb 2013 Jeg linkede et af samme type til personen, også på 18 volt men kun 1,5 AH batterier og ikke 3,0. Det kostede dog 1799 kr fra ny, men det er jo stadigvæk ikke 3,0 AH batterier smiley

K9

Jeg har også besvaret hans besked med både link til samme maskine men dog med 1,5 AH batterier på 18 volt, og så har jeg smidt et link til samme maskine, men hvor det dog er med 3,0 AH batterier som den jeg har til salg. Men igen, selv den på 1,5 AH koster jo mere end hvad han siger smiley

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #4   28. feb 2013 Så beder du ham da bare om at købe en anden hvis han kan få tingene billigere andetsteds. Større bøvl er det vel ikk smiley

• #5   28. feb 2013 Casper

Sidste tekst jeg skrev ar også at hvis han kunne få det til den pris så synes jeg han skulle slå til. For med min egen research så kunne jeg overhovedet ikke finde det så billigt online, og det er jo der det plejer at være billigst smiley

• #6   28. feb 2013 aner ikke om det er det samme... eller om du kan bruge det til noget...

mvh

http://www.prishammeren.dk/shop/18-v-13mm-1068p.html

• #7   28. feb 2013 Jeppe

Det kunne ikke bruges nej smiley

<b>Leveres uden batteri og lader</b>
    Var hvad der stod i bunden smiley

• #8   28. feb 2013 Og så er det heller ikke samme modelnavn. Om det har nogen betydning er jeg ikke sikker på.

• #9   28. feb 2013 jo jo... men der er jo baterier og lader i bunden....

med priser osv...

mvh

• #10   28. feb 2013 Jeg synes du skal tage et kig og se hvilke batterier som der er tale om, og så husk nu på at mine er 3,0 AH og 18volt, og hvad jeg kan se så er batteriet i bunden ikke det samme smiley

Udover det så ville indkøb af det batteri du nævner netop løbe op i 1278 kroner alene for batterierne. Så kan du regne indkøb af selve maskinen ind og selve opladeren, og så er prisen altså en helt anden. Det er ting som er så nemme at undersøge selv, men nu fik du det på skrift fra mig smiley

• #11   28. feb 2013 øhhh..
    så så
    rolig nu... tag en slapper.. træk vejret.. smiley

jeg er temelig lige glad med din skruemaskine... ok...

det var bare så du kunne se at din pris, måske ikke var så dyr..

men du er vist lidt hurtig på sur, og , gnaven aftrækkeren..

det er jo ikke mig der har skrevet og brokket mig over din pris.......

mvh

• #12   28. feb 2013 Jeg takker for dit link, men du linker mig til noget ubrugeligt.
    Din besked kunne nemt anses som om at det nu GODT kunne findes billigere, netop fordi du linker til en uden batterier og opladere, og når man så plusser tingene sammen på den side (batterier, oplader og skruemaskine) så ender prisen alligevel op på 2000-2500 kr, men da det ikke er samme model (ikke samme modelnavn) og heller ej samme batterier eller samme oplader, så finder jeg det desværre ubrugeligt smiley

Men tak for dit link alligevel.

• #13   28. feb 2013 smiley

• #14   28. feb 2013 jeg har en magen til den du selv har der, og det billigste sted jeg har set den, der kostede den lige under 2000kr

pisse god skruemaskine til folk som behandler deres værktøj ordentligt....

NEJ den kan ikke trække KÆMPE store kopbor, NEJ den kan ikke trække 30mm sneglebor i høj hastighed.......

hvis man bruger den med bare LIDT respekt og omtanke, så har du en skruemaskine som holder i MANGE ÅR.....

• #15   28. feb 2013 louise

Sådan er det jo typisk med dewalt smiley

Kommentér på:
Egne annoncer og folks bullshit

Annonce