{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny nummerplade uden registreringsattest?
  • #1   2. mar 2013 Problemet er at jeg har erhvervet mit et stk 30'er knallert med alle papirer på udover registreringsattest.

Her er et billede af alle de papirer jeg har, incl købspapirer af knallerten.

Selve registreringsnummeret på knallerten er meldt stjålet (den gamle nummerplade den havde)
    Dagen inden jeg købte den der omregistrerede den tidligere ejer knallerten i sit navn, fordi at den ikke var det inden. Så jeg købte den dagen efter han registrerede den i sit navn.

Det er alle papirer jeg har på den, udover registreringsattest.
    http://peecee.dk/uploads/032013/DSC_0621.JPG

Jeg tjekkede kørekort på manden og det hele stemte overens på den seddel fra skat han havde udfyldt.

Her er kvitterngen fra Køhler knallerter i Birkerød.
    http://peecee.dk/uploads/032013/pgo_knallert_papirer_(2).JPG

Jeg har ALT. Udover registreringsattesten. Og i følge det registreringsnummer der står på købspapirene, der er den meldt stjålet. Men der er ingenting på stelnummeret som står på samme stykke papirer, og så har den også fået ny nummerplade et lille års tid efter den blev købt sprit ny og der stod ny registreret person (har papir) og 8-9 måneder efter så omregistrerer personen jeg køber den af den 12. Februar 2013, dagen inden jeg køber den selv.

Det er den første ejer som har købt den fra ny af som har meldt den stjålet, og han fik den stjålet 2-3 måneder efter han fik den fra sprit ny, men jeg undrer mig over der så senere hen, året efter kan bestilles ny nummerplade og den kan omregistreres i nyt navn osv..

Den er ikke stjålet via dens stelnummer som også står på kvitteringen fra khøler knallerter, og heller ikke med dens nye registreringsnummer.

• #2   2. mar 2013 det vel fordi, han har afliveret den org registerings attest da han omregistrede den ;S han får den nye attest i hans navn pr brev

Kommentér på:
Ny nummerplade uden registreringsattest?

Annonce