1.120 visninger
|
Oprettet:
hvordan beviser mand sin hund uskyld?? {{forumTopicSubject}}
Hej jeg har lige et spørgsmål jeg håber der er nogen kloge hoveder der kan svare på.
jeg så tidligere i dag, at politiet, kom sammen med dyreinteriatet over i en park på den anden side af gaden, og tog kontakt til nogle mennesker der havde en muskelhund løs og uden mundkurv, den blev derefter taget med.
jeg har selv en hund af racen old english buldogge blanden med fransk buldog, men er blevet spurgt så mange gange om det er en ulovlig hund, også tænker jeg hvis politiet kommer og kræver besiv for den er lovlig hvordan foregår det???
feb 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Biler: 3 Emner: 88 Svar: 1.125
Min gamle Rednose blandet med Bulldog, var også ved at blive taget, men jeg var heldig at det var nogle nyuddannede eller sådan noget fra dyreinternatet.
apr 2008
Følger: 87 Følgere: 85 Biler: 14 Emner: 134 Svar: 728
feb 2007
Følger: 12 Følgere: 12 Biler: 5 Emner: 265 Svar: 749
feb 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Biler: 3 Emner: 88 Svar: 1.125
Jeg tør næsten vædde med det var unge mennesker der havde den hund?
Og siden den har løbet rundt uden mundkurv og snor er nogle vel blevet bange og har ringet efter politiet.
Har man en ulovlig hund, så sørg for at den altid er i snor når der er mange mennesker i nærheden
apr 2008
Følger: 75 Følgere: 117 Biler: 12 Emner: 20 Svar: 798
Som en lille note kan det nævnes, at uvidende mennesker tror alle hunderacer de ikke ser så tit, er en muskelhund.
Min greyhound forårsagede ihvertfald røre i andedammen, da vi fik hende.
Og det er lidt sjovt, for er der en hunderrace der ikke ligner en muskelhund, så er det greyhounden.
Men alle blandingshunde er reelt set i farezonen, hvis de har den mindste lighed med de forbudte racer.
feb 2007
Følger: 12 Følgere: 12 Biler: 5 Emner: 265 Svar: 749
hvordan beviser mand sin hund uskyld??