{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
997 visninger | Oprettet:

Søger sommerferie arbejde {{forumTopicSubject}}

Hej Alle

Bor i Horsens området, og søger noget sommerferie arbejde.
Jeg er ved at uddanne mig til bygningskonstruktør er trælast uddannet og har bil og truck certifikat.
Min sommerferie er uge 27 til uge 33. Skal begynde i skolen igen i uge 34.
Er 28 år.

Spørgsmålet er så er der nogen som kender nogen som kan få en ind et sted om det er lager eller andet form for arbejde. Er som sådan næsten ligeglad hvad det er for noget arbejde. Spurgte på min helt gammel lære plads der kunne jeg godt. Men kun til 110 i timen. Jeg lå og grinede min røv i laser over denne besked. Vil fame ikke gå til 110 i timen som faglært. Så søger lidt hjælp om nogen ved noget, eller kender nogen.

På forhånd tak for hjælpen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger sommerferie arbejde
  • #1   13. mar 2013 det sidste i din besked skal nok give dig masser af hjælp her inde smiley

    men ta ud og pluk jordbær


  • #2   13. mar 2013 du skal være glad hvis der er nogen der kan bruge dig

  • #3   13. mar 2013 Haha det bliver sgu op ad bakke for dig i livet.. Held og lykke, du får brug for det

  • #4   13. mar 2013 Casper S>> det er ret sjældent at man er på kontanthjælp som studerende.. tosse:)


  • #5   13. mar 2013 Med den indstilling så gå ned og nas på samfundet med det samme... Idagkan du ikke brokke dig over 110 kr ufaglært somsommerjob...

  • #6   13. mar 2013 Simme - eet sker faktisk tit... hvis du som kontanthjælps modtager bliver enig med din sags behandler om at starte i skole, kan du vælge og beholde din kontanthjælp så du stadig er tilknyttet din sags behandler på job centeret.. hvis job centerets funktion fungerede, ville det give en meget større mulighed for evt læreplads efterfølgende... da de har plift til st hjælpe med det

  • #7   13. mar 2013 ved godt du er faglært, men jeg er mekaniker lærling og har gået med en løn på 45kr i timen i 1½ år nu i skolepraktik. det er surt tjente penge...

  • #8   13. mar 2013 havenissen>> en på kontanthjælp, som vil ind og tage en professionsbachelor? aaarh, så var personen sku nok ikke endt på kontanthjælp... kan da ske, men det mest normale er at folk kan komme ind på dagpengesats i en kortere eller længere periode, normalt et år af gangen...

  • #9   13. mar 2013 110.- er sgu da okay,,,, til at leve...
    Det er lige nøjagtig, den indstilling, der gør de store virksomheder, sender arbejdet udenlands....
    Der er fede tider, og der er knap så fede tider,,,
    life sucks, then you die.


  • #10   13. mar 2013 Simme - ja en bachelor uddannelse er også andet end bare en hg flex eller et tilfældigt grund forløb.. så der skal jeg ikke kunne svare.. men ellers kan det godt lade sig gøre... hvor meget det kræver, skal jeg ikke kunne sige.. jeg undrede mig også utroligt meget da hun fortalte mig det...

  • #11   13. mar 2013 Jesper - præcist... selvom jeg fx kun søger læreplads har jeg da lige søgt et par jobs som rengøringsassistent.. fuck pengene, så længe lønnen er over 10000 og man kan overleve og har noget at give sig til, og noget at stå op for i livet, det er sku ligeså vigtigt, hvis ikke endda vigtigere...

    Hvem ville hellere have et job til 10000kr om måneden og nyde og gå på job hver dag, eller have et job der giver 15000kr om måneden og så hver dag er skide træls... så havde jeg sku taget det til 10000......


  • #12   13. mar 2013 Hehe sjovt casper. du har vist ikke været studerende før smiley Så burde du da også vide man ikke får kontant hjælp.

    Nej men det jeg mener med 110 i timen til noget faglært i trælast brachen til 110 er sku lavt.
    Jeg har da også et andet job i baghånden hvor jeg får 130 i timen samme type job bare et andet sted. Så brokker mig skam ikke. så arbejde kan jeg godt finde. Dog skal jeg lige køre 60km hver dag. Det var nu mere det jeg gerne ville se om jeg kunne reducere kørselen.

    Så derfor går spørgsmålet om der er nogen der kender noget i nærheden.




  • #13   13. mar 2013 michael - du er godt klar over det er en GULDGRUBE at køre mange km hver dag til og fra arbejde, ikke ?

  • #14   13. mar 2013 Mirza A. Op af Bakke nope ikke i det liv jeg kender. Jeg har altid haft arbejde, og har altid kunne finde noget. Men da jeg er studerende som bygningskonstruktør gør man så ikke noget ved sit liv når man videre uddanner sig. Så synes jeg sku også det er vigtigere med studiet og så tjene så meget times som muligt i sommerferien pga den begrænset tid.

    Studie frem for arbejde. Dette er mit drømme erhverv så skal der også gøres noget ud af det.


  • #15   13. mar 2013 Rune L. Tja har haft samme tanke om mit lærested. smiley Synes bare ikke man føler sig hver sat da man tidligere har arbejdet der til en højere løn. Så derfor går jeg nok også tilbage til mit gamle job i sommer perioden dog træls køreselen men man kan nok ikke vinde hver gang.

    Det var også derfor jeg oprettede herinde for at se alternativer.


  • #16   13. mar 2013 Havenissen jo er jeg men har man gjort det i 5 år så er det trættende. Horsens til Silkeborg den meste lorte vej der findes.

  • #17   13. mar 2013 Jeg har aldrig været på kontant hjælp opsagde mit tidligere arbejde pga at jeg ville fuldføre mit drømmestudie. Og min alder gør også det skulle til at være nu.

  • #18   13. mar 2013 michael - tjaa... kommer aldrig på de kanter, så det skal jeg ikke kunne sige smiley

    jeg ved bare, at da jeg havde min gamle astra fik jeg 120x1.90kr hver dag i kørepenge, og var 14 dags lønnet... fik mellem 45-4800 hver 14 dag plus kørepenge... og brugte kun ca 750kr om ugen på benzin.. så det kan sku godt betale sig, at køre efter det... plus, så har man lige et par timer om morgenen til at blive frisk, og klar til at pranke alle de andre "morgenfriske" kolleger på jobbet smiley


  • #19   13. mar 2013 Havenissen ja det har du ret. Sådan en køretur bliver man sku ret frisk af. Tror også jeg pænt siger ja til det job trods de 60km da der åbenlyst ikke er noget at hente herinde.

    Vægter mit studie højere end arbejde da jeg vil bestå alle semester med fornuftige resultater. Så man forhøjer sine chancer når man er færdig. Så jobbet i skole perioden er i standby. Så du kan vel også forestå at de få uger vil man gerne have max ud af det som muligt.


  • #20   13. mar 2013 michael - uden tvivl jeg kan følge det, har det på selv samme måde.. har jo lige bestået indsustritekniker med et fint 12 tal.. og den eneste kommentar læreren og sencoren havde, var "perfekt", af de ting, der betød noget.. pga jeg også kunne finde ud af at udbedre de evt fejl der var kommet.. men pga pengene i det, og det er hårde tider at finde job i, og står med en del udgifter lige pt(fik synet bilen i sidste mdr, kostede 12k, afdrager med 3000/mdr) så har ikke råd til at skulle i skolepraktik, medmindre jeg finder mig et job.. og det kan jeg jo ikke være 100% sikker på jeg gør, så må desværre tage et andet grundforløb, som også ligger i min interesse, både fordi det interessere mig, og så har man da lidt flere valgmuligheder.. men helt sikkert, det er fedt, for mit vedkommende, at være industritekniker, så ligeså snart der kommer en læreplads, så springer jeg også på den! koste hva det vil, til den tid.. der afdrager jeg forhåbentlig ikke på noget..
    mellemtiden går med at søge arbejde og lærepladser jo...

    det handler sku om at finde det man vil, og så følge det, gøre noget ud af det smiley så er helt med på hva du mener..
    jeg ville helt klart hoppe på det job også, hvis jeg var dig smiley


  • #21   13. mar 2013 casper - intet nyt i det, du køre jo også spark smiley

  • #22   13. mar 2013 Casper helt i orden.

Kommentér på:
Søger sommerferie arbejde

Annonce