{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.231 visninger | Oprettet:

Utroligt hvad man får for kun 139 kr!! {{forumTopicSubject}}

Det bedst køb jeg nogensinde har gjort.

Som så mange andre går jeg og roder med bil engang imellem.. Og hvis man spørger min kæreste så er det alt for tit.

Derfor tænkte jeg hvordan stopper jeg det hykleri, jeg tænkte hun elsker overraskelser, og forkælelse. Jeg søgte lidt på nettet efter dette og fandt noget så enkelt som en saltscrub, og ja jeg anede ikke hvad det var.. Jeg læste man fik blød hud, og skraber døde hudceller af..Yes tænke jeg det må sgu være det, jeg prøver det. Jeg købte den såkaldte ´´saltscrub´´ og faktisk også en ´´gartner sæbe´´ da der stod den var god til beskidte hænder..

Jeg modtog pakken i Tirsdags, og må indrømme det er noget af det bedste der længe er sket. Straks tirsdag aften skulle det prøves, og må indrømme det faldt i meget god jord!! Der lige pludselig ingen grænser for hvor sød jeg var. Så for mig var det ren win win, da det om aftenen blev meget hyggeligt da vi skulle i seng smiley Og som i sikkert ved var det jo B&B dag i Torsdags. Og det gik jeg ikke glip af smiley

Når det var et lille råd som jeg tænkte i sikkert også kunne have have brug for.. Så jeg tillader mig at smide et link til denne fantastiske saltscrub smiley Og gartner sæben som jeg også har god erfaring med!

http://www.tankestrejf.dk/saltscrub600.html
http://www.tankestrejf.dk/gartner-saebe.html

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Utroligt hvad man får for kun 139 kr!!
Kommentér på:
Utroligt hvad man får for kun 139 kr!!

Annonce