{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.962 visninger | Oprettet:

STÅR I LORT TIL HALSEN! HJÆLP! {{forumTopicSubject}}

Hej Alle

Jeg har et meget akut problem.

Vores brusekabine og toilet drillede os med at vandet ikke ville forsvinde. Når man træk op i toilettet begyndte der at komme lidt vand op af afløbet inde i brusekabinen.

Vandet kunne godt forsvinde men det gik langsomt.

Nu er der sket det at jeg har spulet ned i toilettet, og så kom der "toilet-vand" (læs flotte pølser) op i hele kabinen. På en skala fra 1-10: 10 ulækkert.

Hvad værre er at der ved 2 andre gulvafløb også er kommet brunt vand med rester i op på gulvet. Heldigvis bryggers og værksted.

Men det er jo mega vammelt, og ligegyldigt hvor jeg svupper eller forsøger at spule, sker der ikke noget. Det blir nærmest værre. Vandet vil slet ikke forsvinde fra brusekabinens gulv, eller de andre gulv nu. Der er slet ikke træk på det.

Det meget underlige er, at når jeg skyller ud i toilettet så kommer der vand op af de andre afløb, men hvis jeg har spuleslangen igennem toilettet og sprøjter en masse vand ind sker der ikke noget?????

Gode råd er dyre?!!!

OG BEKLAGER AT DET ER LIDT VAMMELT!

HEP

Jeg har før haft en nilfisk kloakspuler igennem toilettet det har drillet os før. Der kom der en masse "lækkert" retur i kummen, men til sidst kom der hul igennem og problemet var løst.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  STÅR I LORT TIL HALSEN! HJÆLP!
Kommentér på:
STÅR I LORT TIL HALSEN! HJÆLP!

Annonce