{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Advarsel-Løse hjul bolte
  • #1   6. apr 2013 Så keder man sig sku for meget...

• #2   6. apr 2013 Sygt

• #3   6. apr 2013 Død ved kølle....tror godt jeg kunne finde på at sidde vågen et par nætter og holde øje hvis jeg boede i den gade.....

• #4   6. apr 2013 altså man skal jo også tjekke lygter osv <b>hver gang</b> man skal køre...... så hvorfor ikke liiiige et lille punkt mere

• #5   6. apr 2013 Selvfølgelig sjælland smiley

• #6   6. apr 2013 Nu ligger Tistrup jo så godt nok i Jylland...;-)

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #7   6. apr 2013 Jacob M
    Læs på din geografi.. Varde og Tistrup ligger vidst nok i Jydelandet

• #8   6. apr 2013 Haha fed bemærkning når man ikke har geografien iorden!! smiley

• #9   6. apr 2013 flot smiley

• Bjerggaards

#10   6. apr 2013 Skal måske siges, at det er en flot klaphatte der har lavet det nr! Min mutti har været udsat for det samme, for mange mange år siden.. (Ja det var på sjælland...)
    Og håber da de små lorte unger bliver taget for det, inden det går galt

• #11   6. apr 2013 Jeg skal have 5 forskellige låsebolte på! xD

• #12   6. apr 2013 Dalsgaard: Det tager ik mange sekunder ekstra at få låsebolte af smiley

• #13   6. apr 2013 Kass Det kommer da an på om du har det rigtige værktøj smiley

• Bjerggaards

#14   6. apr 2013 Tror ik de "gerningsmænd" som jeg gætter på er i folkeskole alderen, har købt det rigtige værktøj, de har sikkert bare nakket farmands krydsnøgle

• #15   6. apr 2013 Jacob M:

Det var sgu da godt dagens dummeste kommentar!

• #16   6. apr 2013 ` Kass ´
    Kender ikke så meget til det "værktøj" de bruger til at få hjulboltene af med, men har da prøvet et sæt fra tsvansen, hvor det var toppe med indvendigt gevin, som skar kontra så den tvang boltene ud, men det var da godt nok noget af det værste bæ jeg har prøvet! Når jeg så endeligt havde låsebolten ude, så kunne jeg ikke få bolten ud af toppen! Har prøvet at volde en skruetvinge om bolten for at kunne løsne den, men det kunne ej ladesig gøre, også havde jeg prøvet og svejse en møtrik på bolten, men det holdte heller ikke!! Så ved ikke hvad jeg har gjort forkert ? smiley

Skal så siges, at de låsebolte ikke var spændt på bilen med momentnøgle, tidligere ejer har helt klart brugt enden lufttryk eller en lang skruenøgle som han har hoppet på!! Så kan da godt være at det virker fint det værktøj hvis boltene var spændt korekt! smiley

• #17   6. apr 2013 haha det nummer brugte man tit herude når der stod en tom strisser vogn foran de lokale discoer, det er herre god humor, når det ikke er civile det går ud over smiley

• #18   6. apr 2013 Henrik, hvad så hvis de fik en udrykning, og tabte hjulet i høj fart ? Politiet er også lige så meget mennesker og civile som os andre!

• #19   6. apr 2013 måske de er mennesker, men anden rangs. og civile vil jeg nu heller ikke kalde dem. og det med at de taber hjulet går jeg ud fra at det er meningen med at løsne dem. og så vidt jeg har forstået så nåede de ikke op i fart da de blev løsnet helt. men det var før jeg selv kom i byen, så har aldrig haft fornøjelsen af at se det desværre

• #20   6. apr 2013 Man må da håbe du bliver ramt af enden et hjul, eller en bremseskive der kører over din fod en dag.. :o)

• #21   6. apr 2013 Du da tabt bag en vogn henrik.
    andenrangs? hvis det ikke var for politiet havde der ikke været meget styr på gaden.
    drop dit acab flip og få lidt fornuft i hovedet.

• #22   6. apr 2013 der er skam ikke noget ACAB her, har mødt et par fine strissere, men alle andre har været rådne. de kan komme når man spiller for højt, men når der er begået indbrud og hærværk på ens hjem og biler, eller nogen er ved at blive stukket ned ja så er de ingen steder, de gider ikke engang efterforske selv om man fortæller dem hvem gerningsmanden er. eller tage imod beviser som fotos og forskellige remedier brugt til hærværk. hvis jeg skulle have respekt for dem så skal jeg også have respekt for alle dem som har snydt eller bedraget mig gennem tiden, og det har jeg ikke, kan ikke respektere folk der ikke gider passe deres job, især ikke når de skal forestille at passe på os. det gør de ikke ret godt

• #23   6. apr 2013 Hold da kæft hvor er du dum og høre på Henrik W

• #24   6. apr 2013 det er jo din mening, og den har du ret til, lige som jeg har ret til min. forskellen er at jeg har en masse papirer der understøtter min mening. det tror jeg næppe du har smiley

• #25   6. apr 2013 Jeg forstår da udemærket de ikke hører efter når du kommer med den attitude, jeg har da også mødt mange mange dårlige politi betjente.
    Men hvis de ik var der, hvor mange tror du så ikke var blevet stukket ned iforhold til når de er?

Og hvad er det for noget pis at komme med, selvfølgelig kommer de når man spiller for højt, de bliver tilkaldt.
    når ingen ser at der bliver lavet herværk og indbrud, hvordan skal de så vide det?

• #26   6. apr 2013 og fordi de ikke så indbrud og hærværk så er det okay ikke at komme?? og okay ikke at følge op på sagen og tage imod de beviser jeg havde?? eller snakke med gerningsmanden som jeg vidste hvem var?? ringede til dem efter et stykke tid, og de gad stadig intet at gøre, ja faktisk så var der slet ingen sag i systemet. se det er jo flot politi arbejde. hvis det er det jeg ska have respekt for så er jeg respektløs

• #27   6. apr 2013 Dalsgaard: Vi har et sæt på arbejdet som bare bankes ned over, og så er det ellers bare en nøgle på og så er de løsnet. 30s på bolt maks

• #28   6. apr 2013 Hvordan kan det ikke være okay at de ikke kommer? hvor skulle de vide det fra hvis ingen ringer ind eller de lige kører forbi?

Du har sikkert været uheldig med at møde en klovn af en politibetjent, men er det grund nok til at ville skade andre der er under samme fag?
    Hvis du mener det, så ja. så er du respektløs i høj grad og idiot.

• #29   6. apr 2013 Har prøvet engang hvor nogen havde løsnet alle bolte heldigvis faldt der et baghjul a først så bilen var stadig til og styre men satme ikke sjovt med 120 på motorvejen

• #30   7. apr 2013 ` Kass ´

Okay, jamen om så ikke andet, så har de da stadig haft lidt mere arbejde i det! smiley og hvis det så kun er folk som bare løsner bolte, så har de nok ikke værktøj med til låsebolte hehe..

• #31   7. apr 2013 den / dem der har gjort det burde straffes som forsøg på manddrab.

tænke hvad der kan sker med en hel familie på tur,

Kommentér på:
Advarsel-Løse hjul bolte

Annonce