{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.204 visninger | Oprettet:

Erfaringer med Sony Xperia Go? {{forumTopicSubject}}

Nu gider jeg sq ikke rigtig vente mere på at finde en ny mobil.
Så jeg overvejer kraftigt bare at bestille en Sony Xperia Go..

Grunden er den, at jeg NÆGTER at rende rundt med en flad mursten i lommen.
Hvad sker der for de monster klodser med 4,5" - 5" kæmpe skærme?

Jeg er ligeglad om jeg skal smide 5,500,- for en mobil. jeg gider bare ikke ha så stor en klods.
Og så vidt jeg kan se, er der ikke rigtig andre mobiler i 3,5" - 4,3" klassen der er værd at smide den slags penge efter.
(Når en SX Go fåes til 1350,-).

Så derfor vil jeg lige en sidste gang, høre om nogen har gode, eller dårlige erfaringer med Sonys Go mobil?

Anybody? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med Sony Xperia Go?
  • #1   10. apr 2013 Jeg har haft en i et halvt år nu, og har ingen problemer haft med den. Den laver selvfølgelig en programfejl i ny og næ, eller er den helt fin. Jeg har tabt den mange gange, den ene gang fra 4 meters højde ned på betongulv og der er ingenting sket med den. smiley

• #2   10. apr 2013 Oki.
    Jeg blev bare lidt bekymret efter jeg havde læst et par anbefalinger af den.
    Den havde fået kritik for følgende:
    Meget dårligt kamera, ringe batteritid, skrøbelig skærm, meget uskarp skærm, og dårlig lyd i den.

Er det noget du kan be/afkræfte? smiley

• #3   10. apr 2013 Jeg er helt igennem træt af min .. Har haft den under en måned.. Den holder ikke strøm, i over 15 timer.. Går ned, som i gider ikke noget som helst.. Skærmen ér flækket, dog har den ingen ting været udsat for.. Når man snakker i den, kan man intet høre .. Den er meget lav ..

Dog kan det jo være jeg har fået en skidt model.. Det nok ikke alle der er sådan..

• #4   10. apr 2013 Lasse R -> Hvad bruger du mobilen til?
    - Tænker på de kun 15 timer du nævner. Spiller du? Surfer du? Hører du musik? Snakker længe?
    For 15 timers standby er ikke meget smiley
    Har godt hørt det med lyden i samtaler er meget ringe smiley

• #5   10. apr 2013 Du har ret i at batteritiden, og skærmen ikke er den bedste. Men du skal også tænke på hvad den koster i forhold til så mange andre telefoner. Kameraet synes jeg er helt udemærket i den, når man tænker på at det kun er på 5 megapixel. I min er højtaleren faktisk også gået i stykker (havde jeg lige glemt). Den første uges tid jeg havde telefonen, var lyden helt fint, men derefter blev den meget lav. Et eller andet siger mig at det nok er støv der har ødelagt den eftersom jeg arbejder som autolaker. Jeg tror sagtens jeg kunne få den skiftet, har bare ikke gidet at aflevere den.

• #6   10. apr 2013 Min har fungeret fint i 1/2 år nu, og med let brug kan jeg godt strække batteriet til 3 dage!

• #7   10. apr 2013 Jeg er landmand, dvs der er også meget støv.. Men det skulle ikke være et problem, lortet skulle jo være støvtæt . Når jeg får den på 15 timer, er det fordi jeg slukker for alt, WiFi, datanetværk osv osv .. Hvor jeg måske har 3-4 opkald.. Og 25 sms . Den er VIRKELIG ikke god... Jeg vil skide på om den er billigere lortet skal kunne holde til hverdags brug.. Kan intet godt sige om den ..

• #8   10. apr 2013 Lasse : Har du haft den under en måned og skærmen er flækket er du godt klar over de laver den på garantien ik ?

Personligt har jeg den selv også :
    og er nu meget glad for den, skærmen revnede uden jeg havde rørt den en dag, men den tog de på deres regning, det var en spænding i skærmen,
    men ellers ikke haft de store problemer, den holder fint strøm syntes jeg,
    arbejder som tømrer dvs meget blandet arbejde lige fra at den ligger i tagrenden til at den ryger ned i mudderet smiley
    uden der er sket noget,
    DOG
    er den begyndt at blive lidt langsomt opfattende, men kan være fordi jeg har installeret 1 milliard programmer :D*
    men de bedste 1000 kr jeg nogensinde har brugt på en mobil er denne smiley

• #9   10. apr 2013 Hmm.. smiley

Har nogen et bud på en anden mobil?
    - Prisen er jeg kold overfor, så længe den fysiske størrelse på mobilen ikke bliver for stor, og så skal den være robust. smiley

• #10   10. apr 2013 Lasse, hvis du er langt fra en mast eller bare har dårlig dækning kan det være problemet, men det er vist generelt for smartphones.

• #11   10. apr 2013 Niklas M .. JEg ringede til GoBlue, hvor jeg købte den.. Brokkede mig over den ringe batteri levetid osv samt, skærmen var flækket..
    Da han hørte det, ville han ikke engang ha den ind og kigge på, da deres "partner" eller hva fanden han kaldte det straks vil tage det som at den har været udsat for slag. Kunne slet ikke forklare mennesket at det havde den ikke..

• #12   10. apr 2013 har haft min et halvt år. 3-4 gange har den fuldstændig mistet signalet så jeg ikke har kunne modtage opkald eller sms, først efter jeg har opdaget det og slukket og tændt mobilen igen. og så kan jeg overhovedet ikke få den til at sende og modtage mms. har forsøgt med guider at sætte den op til det. det virker bare ikke.. har ikke lige orket at kontakte min teleselvskab. de kan måske godt. her den anden dag løb den tør for strøm og ville ikke tænde igen selvom jeg havde laderen i. det lykkedes dog tilsidst. ellers fungere den fint smiley den lever nok op til prisen ihvertfald

• #13   22. apr 2013 Min skærm holder fint, faktisk er den ok stødsikker. Det ved jeg fordi, den er storslem til at "fryse" og ikke vil noget, så jeg har kastet en del med den, bare sådan lige at "så kan den sgu lære det" smiley
    Batteritiden kommer meget and på hvor meget den bliver brugt, den kan godt holde et par dage, og den kan også bruge alt strømmen på 7-8 timer.
    Desuden synes jeg, at WIFI modtagelsen er dårlig, jeg kan sidde 3 meter og en trævæg fra WIFI senderen, og den kan miste forbindelsen.

Jeg er træt af min telefon, men det er kun fordi den "fryser" og "lagger", det er ellers en fin hårdfør telefon.

• #14   22. apr 2013 vil nu lige tilføje at jeg tabte min telefon for første gang for to dage siden. skærmen splintrede totalt.. herre øv

Kommentér på:
Erfaringer med Sony Xperia Go?

Annonce