{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
909 visninger | Oprettet:

Gamle mennesker. {{forumTopicSubject}}

Er det mig eller dem!!! den er gal med?

I Mandags var jeg i en rundgørsel og en ældre dame +70 køre ud foran mig for ubetinget vigepligt/Hajtænder. Jeg må hugge min bremse i og holder så stille inde i rundkørslen.
Damen køre bare vider foran mig som om hun har skyklapper på.
Jeg giver hornet alt hvad det kan trække da ideoten var lige ved og næsten at smadre min bil hvis jeg ikke havde være opmærksom på hendes vejne. Hornet hørte hun ikke (Hvilket hun så sikkert heller ikke ville gøre med et udryknings køretøj)

Imorges køre jeg på en stor bygade og morfar på +70 skal ud i sin Opel Astra årgang 1997 med sikkert under 15,000km på klokken.

Han skal jo bakke ud af sin indkørsel med brosten som betyder Ubetinget vigepligt.
manden smadre den da bare i baggear og lige ud foran mig, ikke noget hov eller shit der kørte jeg lige ud foran en, nej man forsætter da med at fuldføre det lort mand har gang i, igen slap jeg for en skade på min bil fordi jeg er opmærksom i trafikken for andre en mig selv.

Så den sidste her til morgen.
Gammel mand nok kun 65+ køre med mig bag ved igennem et T-Kryds, vikan bare køre, men manden vælger da at stoppe fuld op i T-krydset, så nu holder han i T.krydset, med mig bag ved og dem der holder ved hajtænderne kan ikke komme vider eller dreje den ene eller anden vej.
Hvorfor vælger man at stoppe i et T-Kryds inde i 40kmt zone hvor dem fra sidevejen er dem der har hajtænderne?

Sorry måtte bare ud med det smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gamle mennesker.
  • #1   19. apr 2013 Behøver ikke kun være i trafikken.

Da min kæreste var højgravid og ude at handle i netto blev hun tit torpederet af gamle mennesker med deres indkøbsvogne.

Hun kan så ikke holde sin kæft så de får hele svineren smiley

• #3   19. apr 2013 ja så kan man jo tænke på hvordan du bliver i den alder

• #7   19. apr 2013 Jeg hader gamle mennesker der køre bil.
    De tog deres kørekort for 50år siden! der skulle man man vise at man kunne starte en bil og dytte , og det var det! tillykke med kortet!

De har intet begreb om moderne trafikregler!

Jeg har selv lavet en civil anholdelse af en gammel man 80+ som zik-zakkede på en hovedevej og var ved at påkøre mig og andre modkørende.
    Han køre over for rødt flere gange og går i stå mange gange inden jeg kommer så tæt på ham at jeg kan løbe ud og flå døren op og tage nøglen.

Da politiet ankom fik jeg faktisk ros for min indsats, da manden var livsfarlig i trafikken

• #8   19. apr 2013 Jeg hader også gamle mennesker, de kører så langsomt, og unge mennesker, de kører for hurtigt, og så er der alle de middelaldrene aber i deres stationcar der tror at de ejer vejen.. c",)

• #9   19. apr 2013 Det interresante er jo måske lidt at deres overforsigtighed er til stor fare for andre trafikanter, vi kan simpelhen ikke læse deres kørsel.

Dårligt overskud i trafikke til at kikke frem ad7 altså læse trafikken mere en 1 sekund frem er også kun med til at de udsætte sig selv og især andre i bybilledet for fare.

• #11   19. apr 2013 MorsDreng! nope. For hun kan sku heller ikke holde sin kæft når hun ikke er gravid smiley

Men ja mange gamle burde ikke køre bil. Men så igen det er der også yngre mennesker der heller ikke burde.

Jeg mener at Brian typen der kører 120 igennem en 50 zone heller ikke burde have lov til at nærme sig en bil.

• #12   19. apr 2013 Ja de er jo NÆSTEN lige så farlige som alle de unge med deres Thansen biler som tror de er racerkører

• #13   19. apr 2013 jeg tror ikke der er en eneste af de trafikanter der kører rundt i trafikken hver dag som ikke nu og da laver noget lort, og husk vi skal alle være derude i trafikken og hvis man nu tog mere hensyn til hinanden og lod være med kun at se de fejl andre laver, så er jeg mere end sikker på det hele ville glide meget bedre

• #14   19. apr 2013 Var ude for noget lignende på motorvejen sidste fredag hvor jeg tog turen fra Aalborg til Odense. Kørte bagved en citroen "bælingo" der snøvlede med 90 i ydersporet i laaaang tid før de trak ind. Lagde mærke til at det venstre forhjul var punkteret på bilen. Kørte op på siden og dyttede for at gøre opmærksom på deres hjul. Men intet så de, de så ikke engang jeg blev liggende på siden af dem, og de hørte ikke jeg dyttede som en gal... Fandens til gamle nisser.

Tænkte så fuck det, og kørte videre...

Bare fordi man er gammel betyder det fandme ikke det er tilladt at lade hjernen blive hjemme i skuffen..

• #15   19. apr 2013 Jeg hader sgu også gamle mennesker... Og unge brianer. Og lastbilchauffører. Og cykelryttere, børnefamilier, bønder, buschauffører, taxachauffører, scooterknægte, fodgængere, motorcyklister, håndværkere, direktørtyperne i de dyre biler og fattigrøvene i smadderkasserne!

Faktisk hader jeg alle i trafikken!!! Ja, sgu også mig selv indimellem! :o.

• #16   19. apr 2013 "de middelaldrene aber i deres stationcar"

Hov hov, unge mand mirza, nu skal du ikke komme for godt i gang smiley

• #17   19. apr 2013 Fed finale lilledan

• #18   19. apr 2013 haha thomas.. stationcar og diesel er pesten c",) I'll never get oooold

Men der var faktisk en skjult ironisk hentydning i mit indlæg, nemlig at alle synes alle andre er rådne chauffører.. synes der skal være plads til alle smiley og jeg skal nok finde en måde at komme udenom på smiley

• #19   19. apr 2013 hehe, ja for i bliver vel aldrig selv en gammel mand, der ikke kan køre bil smiley

• #20   19. apr 2013
    He he, jeg har god nok stationcar, men ikke diesel(endnu smiley

• #21   19. apr 2013 Per R

Det behøver man jo ikke at være, det er jo et valg man tar'

Min Morfar sagde til min far, at han kunne godt mærke at han var ved at være gammel, og bad ham om han ikke kunne sige til ham når han ikke mente min Morfor længere var sikker bag rettet.

Og dagen kom og min far sagde til ham det er sq ikke for godt med det køren bil.

Og fra den dag kørte min Morfar ikke bil længere.
    så simpelt kan det gøres

• #22   19. apr 2013 Jeg er er nok den middel alderne. Sort stationcar med 200hk diesel og dag gear. Bi xenon som giver blåt lys i bagspejlet i 3 og 4 bane. Jeg køre bare aldrig sådan. Det er jo ikke for sjovt det hedder en børnecontainer smiley

Kommentér på:
Gamle mennesker.

Annonce