{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hente heat beads i Tyskland
  • #1   21. apr 2013 Metro har dem somme tider til en god pris ... ellers så vil jeg da foreslå en gasgrill..

• #2   21. apr 2013 Har jemogfix ikke tilbud på dem? 65kr mener jeg

• #3   21. apr 2013 jemogfix har tilbud på dem til 65 kr for 9 kilo

• #4   21. apr 2013 Ole N en gasgrill???
    Det jo ikke en rigtig grill!

• #5   21. apr 2013 He, det er det faktisk. Bare husk og find en med flavor-bars i. Det er jo ikke kul der giver smagen. Jeg var af samme mening for mange år siden, men efter vi har købt en Weber Genesis, så vil jeg våge den påstand, at man ikke kan smage forskel..
    0-250g på 5-7 min :o)

• berndt k
    berndt k Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 932
    #6   21. apr 2013 Nu behøver man jo ikke bruge Heat Beads for at grille, mange af de billigere kul er helt på højde med Heat Beads, samt Heat Beads ikke er gode til langtidsgrilning, da de kun holder en 3-4 timer.

Og husk også, der er 3 forskellige varianter af Heat Beads.

• #7   21. apr 2013 Gasgrill er for amatører

• #8   21. apr 2013 Skal der grilles i en time til halvanden så er nettos de sorte poser med gul skrift klart at anbefale, de er hurtige at tænde og slukke igen efter grillning så resten kan bruges næste gang til at toppe med, koster 15-20 kr. for 3 kg. skal der grilles længere så bruger jeg coop´s egne som hedder grillkokken 10 kg for 75 kr. og der står 3 webbere på terrassen så her bliver lavet rigeligt med grillmad, tror jeg har prøvet 15 forskellige grillkul de sidste 10 år, og er nået til denne konklution.

• #9   21. apr 2013 Bruger selv head beads når jeg griller, har prøvet alt muligt andet, men det er det eneste der dur sammen med mig hehe.
    Bruger dog de billige kul i man anden weber der kun bliver brugt til pølser.
    Men køb dem i jem og fix i denne uge her til 65 kr det er vist det billigste

Kommentér på:
Hente heat beads i Tyskland

Annonce