{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
580 visninger | Oprettet:

hjælp til køb af tablet {{forumTopicSubject}}

hej

jeg skal købet et par tablet til mig og ungerne men jeg kan ikke finde ud af hvad jeg skal købe så her er det jeres hjælp jeg vil gerne høre hvad i syntes der er bedst af dem der er på marked

jeg har samsung s3 mobil konen har en iphone 4s så vi er ikke låst på hvad det skal være

skal det være 3g eller kun wi-fi

håber på jeres hjælp

mvh torben

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til køb af tablet
  • #1   14. maj 2013 kommer jo an på om i skal bruge den væk fra huset hvor der ikke er wifi, for så er 3g ret smart..

ellers hvis i kun bruger den i hjemmet, så kan i nøjes med wifi smiley

• #2   14. maj 2013 Wifi er længe nok. Tager i den med ud er der jo somregl altid wifi. Ellers kan i lave internet deling med jeres mobil

Og køb nu en IPAD. det virker bare

• #3   14. maj 2013 den skal bruges væk for huset os men man har mange gang sin mobil så er det og sætte den op der igennem hvis det er

hvad for en vil du anbefale

• #4   14. maj 2013 vi har ipad mini herhjemme, den fungere SUPER godt, og ligger godt i hånden fordi den ikke er så stor og klodset som den store 10tommer ipad smiley også har den også en fornuftig pris

• #5   14. maj 2013 Det eneste tidspunkt du egentlig har brug for 3G (i mine øjne), er når I f.eks. kører, tog e.lign.
    Men en Ipad virker bare smiley

• #6   14. maj 2013 Jeg har iPad og er mega glad for den. Synes den er let bruge. Vælg en med wifi og brug telefonen som internet. Har iPhone 4s og bruger funktionen internetdeling. Har også haft Sony telefon og der hed knappen bærbart hotspot. Jeg har altid været imod Mac, men efter at jeg har set på andre tablets så syntes jeg at ipaden var mest brugervenlig, og valgte derfor den.

• #7   14. maj 2013 Har samsung galaxy tab 2 10,1
    Og den er jeg super glad for, er også samsung mand til fingerspidserne med galaxy s3 som mobil osv.
    Vil ikke være begrænset og derfor vil jeg aldrig eje et apple produkt.

• #8   14. maj 2013 Lasse M

Begrænset?? Hvad mener du? Hvad kan du ikke med et apple produkt som du har brug for at kunne? Jeg kan lave alt hvad man har behov for på min ipad.. Så hvad er det helt præcist du mener apple ikke kan?

• #10   14. maj 2013 Hvorfor pokker vil du ændre tastaturet?? Hvad fejler det tastatur? Jeg har haft både samsung og iphone og jeg syntes iphonen er klart bedre. Den kan jo alt hvad man har brug for..

• #11   14. maj 2013 Jeg har selv en iPad og må sku alligevel indrømme, selvom jeg er MEGET STOR MODSTANDER af æblet og deres til tider, tilnærmelsesvis kommunistiske metoder med nogen ting af deres produkter, at deres iPad... Den har de sku lavet godt.

Jeg er meget glad for min, og kan alt det JEG forventer af en tablet... Og så har jeg min Galaxy S3 ved siden af smiley

• #12   14. maj 2013 ville klart vælge en med 3g/4g net

Kan varmt anbefale en samsung galaxy tab 2 10.1 eller en samsung galaxy note 10.1

Ville ikke købe en ipad på nogle måder... har intet personligt erfaring med den men efter hvad jeg har hørt fra folk der har den skulle den ikke være så god, og da jeg var nede for at købe en tablet spurgte jeg forhandleren hvad jeg skulle vælge af samsung's eller ipad og de sagde jeg klart skulle vælge samsung's fordi den var meget bedre på flere områder plus man kan sætte flere gb i den med et sd kort og kan man ikke i ipad'en

• #13   14. maj 2013 når vi snakker låst med ipad så sådan en lille ting som java har den ikke samt alt skal godkendes af itunes hvilket jeg syntes er træls

samsung har jeg os kigget på men syntes ikke den kører alt for smidig ved ik om det bare er den jeg har prøvet men har den her i jeg ikke ved om kunne være noget

http://www.lydogbillede.dk/test/asus-transformer-pad-infinity/

• #14   15. maj 2013 Ingen tablet's har java, det er desværre en af de ting der ikke er kommet til dem i nu..

Har ikke prøvet den tablet du linker til, men har hørt at asus skulle lave nogle gode tablet men skal som sagt ikke kunne sige det..

• #15   15. maj 2013 Hvad vil du også bruge Java til? Hvis det er til netbank og sådan nogle ting, så har de fleste jo en app hvor du bare logger ind i stedet..

Kommentér på:
hjælp til køb af tablet

Annonce