{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.299 visninger | Oprettet:

Myldretrafik Køge-Kbh {{forumTopicSubject}}

Konen og jeg er igang med at lede efter hus, og vi har set på huset i ølbylyng i Køge nord og vi synes det er et lækkert kvarter!

Men vi er nervøse for trafikken til og fra arbejde!

Vi skal begge møde kl 9 og hun har fri 16:30 og mig 17:30.
Jeg arbejder i Kbh sv ved Valby hallen og hun arbejder på godthåbsvej på Frederiksberg..

Vi har begge biler.

Men er der nogen af jer der kører den tur om morgen og eftermiddagen og ved nogenlunde hvor langtid det tager?

Vi skulle kører fra Køge afkørselen.

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Myldretrafik Køge-Kbh
  • #1   21. maj 2013 Puuha... Den er jo godt gal.. Ikke mindst pga. Det forb. Vejarbejde... Som vare læææænge endnu.. (Jernbanen skal krydse motorvejen tre stedet dernedefter. Af hvad jeg ved af).
    Myllerbæ'en er jo allerede godt igang syd over, fra kl. Ca. 15.. Frem til 16:30 +/-
    Forvent at det tager jer 1time som minimum.

• #2   21. maj 2013 Øv øv det var også det jeg forventede smiley men ville lige hører om der var nogen der sad i det om morgenen og skulle møde kl 9, håbede det var lidt bedre når det er kl 9 smiley

• #3   21. maj 2013 Jeg kommer som regl forbi Køge afkørselen/tilkørselen ved 8:30 tiden.. Og der er den stadig gal..
    Det tager ca. 45min til folehaven, hvis det går "normalt"..

Mandag morgen og fredag eftermiddag er ofte et hælvede..

Men er huset "det rigtige" og i har en god tålmodighed, så er udfaldet jo gjordt smiley

Pøj pøj med det..:-)

• #4   21. maj 2013 Okay så hvis du kører forbi ca 8:30 ved Køge så er du ved folehaven ca 9:15?

Ja det er lige det, man får bare så meget mere for pengene dernede, også har vi set på noget i Solrød og Greve.

Tror du det er meget bedre tidsmæssigt ? smiley

• #5   21. maj 2013 Jaee.. Sådan ca.. HVIS det er en god dag.. smiley
    Solrød/Greve er jo lidt nærmere... Meen det er jo stadig ud og holde i kø..

Der kommer ikke "luft" før man kommer til de 4 spor..
    Og i Folehaven er der så igen kø, før lyskurven..

Skulle jeg vælge imellem Greve/Solrød vs. Køge..
    Ja så betød det "kvarter" ikke det store.. Haha

Same shit differend day smiley

• #6   21. maj 2013 Hehe jeg takker for Info, så der lidt og gå efter smiley

• #7   21. maj 2013 1 time fra Køge afkørslen til Godthåbsvej, så skal det være på en god dag, jeg vil skyde på 1 time og 20min, til halvanden time fra dør til dør. I kunne næsten ikke have valgt en værre strækning. Det magtede jeg simpelthen ikke om jeg så kunne få en villa til 1 1/2 mill dernede...

• #8   21. maj 2013 Der er mega meget trafik fra 06 til 09 og fra 15- 17 når du skal retur. Og hovedevejen der går igennem Køge er også proppet om eftermiddagen sydgående pga de lyskryds der er fra Solrød s til Køge centrum

Hvis du bor tættere på altså omkring Greve Solrød så kan du faktisk spare meget tid hver vej. Jeg kører på / fra motorvejen ved Solrød eller greve alt efter køen og tar småvejene resten af vejen hjem da jeg bor nær på Solrød n afkørslen. Og har sparet meget tid fra da vi boede i Køge. Det kan godt mærkes og vi har været meget glade for det

• #9   21. maj 2013 skal du bruge bilen?? ellers tag til Ølby Station og toget ind til Ny Ellebjerg station.
    Jeg tog også bilen fra Køge og til folehaven og det kan slet ikke betale sig når man møder mellem 8-9 om morgenen.

• #10   22. maj 2013 Så kan det sku godt være vi skal bide i det sure æble og finde noget i Greve eller lign!

Tak for jeres Info, det kunne jeg bestemt bruge til noget smiley

• Chris M
    Chris M Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 130
    #11   22. maj 2013 Vi har selv kigget i samme kvarter, som i øvrigt virker ret hyggeligt.

Som Henrik også nævner, tag s-toget, den strækning er en killer på disse tidspunkter, så i skal være væbnet med ekstrem tålmodighed og lyst til at spilde jeres liv på trafik kø smiley

Har selv kørt strækningen med bil i 3 år, da jeg boede dernede og arbejdede i KBH. med tidlige mødetider.

• #12   22. maj 2013 Vi har lidt opgivet Køge og skal ned og se på noget i Solrød, som gør det nok lidt lettere så man kan kører på motorvejen ved Greve, der er det værste vel overstået smiley

Kommentér på:
Myldretrafik Køge-Kbh

Annonce