{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  husforsikring, hva giver i ?
  • #1   29. maj 2013 Har alle mine forsikringer i gf og har intet dårligt at sige om dem. Mit hus er 147 kvm og der giver jeg ca 5000kr

• #2   29. maj 2013 Hold da op det er dyrt, vi giver 5500 kr om året, og ALT er dækket smiley

• #3   29. maj 2013 og vi har 180 kvm

• #5   29. maj 2013 Det lyder godt nok dyrt.. jeg giver imellem 2000 og 2500 for for et hus på 66 kvm + udhus på 90 kvm med svamp og stikledning og brand og storm..
    Alm. brand med samlerabat

• #6   29. maj 2013 Ha alt hos danske forsikring og giver 5000 og den dækker alt. Huset er 144 kvm.

• #7   29. maj 2013 ca. 10.500,- ved alm. brand
    hus: 210kvm
    garage 120kvm
    udbygning på 270 kvm og en på 200 kvm
    så alt i alt ca. 800kvm bygninger

• #9   29. maj 2013 Gir vidst 4000kr i alt for indbo og så alt det der svamp osv!
    100m2 og 20m2 udebygninger.

• Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 862
    #10   29. maj 2013 15000,-/år 240m2 bolig og 920m2 værksted.

synes 8500,- for 133m2 lyder meget dyrt, Er det noget specielt ? meget dårlige rør,stråtag ect ect..

• #11   29. maj 2013 11000 kr hos alm brand, huset 386 kvm

• #12   29. maj 2013 brian s nej det er alm. etanit og det er bare udfor bbr de har beregnet

• #13   29. maj 2013 vi giver 8000 for en landbrugsforsikring hvor traktor og dyr og udvidet el og har 200k2 stuehus og 350 m2 stald og det os med nyt invintar i stald og eller os svamp og rod og rør osv smiley selvrisiko 1000

• #14   29. maj 2013 og ja har alt samme bilerne os forasten er indbo os med i den anden :-)=

• #15   29. maj 2013 Det er ikke kun størrelsen man skal tage i betragtning, det er også alderen...

Vi giver ca. 4700 kr/år uden selvrisiko, med fuld dækning.
    Huset er 177 kvm, og derudover er der dækket udhuse på op til 75 kvm total (skur, carport, garage mv.). Huset er fra 2001.

• #16   29. maj 2013 Og området.

• #17   29. maj 2013 TEAM-STORM-P LEON p

Hvor er det henne?

• #18   29. maj 2013 Korrekt, området betyder også en del.

Og især også for indboforsikringen smiley

• #19   29. maj 2013 Vi er lige skiftet til Herning Forsikring (Thisted Forsikring) og giver 2.800 kr. årligt. Det er så kun de obligatoriske, da jeg synes, de andre er spild af penge for os. Skulle vi have alle tilvalg med, ville det koste et sted mellem 500 og 1.000 kr. ekstra.

Vi bor i et 176 m² etplanshus i Herning. Huset er bygget i mursten og med betontagsten. Desuden har vi en 50 m² carport og 20 m² værksted i en separat bygning, også med rejsning og betontagsten.

• #20   29. maj 2013 lidt over 4000 kr hus 110 m3 tryk forsik. mvh hc

• Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

#21   29. maj 2013 @bay.

Er der skjulte rør med i din præmie ?? Hvis ja, så er det sgu billigt, hvis nej, så burde du tegne det...:-)

• #22   29. maj 2013 Brian S
    Nej, som sagt er rør, råd osv. ikke med i vores. Og jeg er ikke af den opfattelse, at det bør tegnes, men at det <b>i vores tilfælde</b> er spild af penge smiley

Det behøver vi heller ikke at gøre til en diskussion. Vi har vores argumenter og du har helt sikkert dine. Men eftersom du ikke "kender" vores hus og vores omstændigheder, kan du ikke bare uden videre konkludere, at vi bør tegne det smiley

• #23   29. maj 2013 nykredit

• Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

#24   30. maj 2013 @bay.

I mit erhverv, ser jeg SÅ mange skader på skjulte rør installationer, og det er både på nye og gamle boliger, nogen tror fejlagtigt at det ikke sker når man har nyt hus, med pex rør smiley

Jeg vil på ingen måde presse dig, eller bestemme hvad du gør smiley af forsikring er en vurderingssag, men går der et rør under beton, så koster det kassen !! Og tit kan en rørskade dækning tegnes for få hundrede kr/år.

Havde selv en kloak hvor vandlåsen blev utæt for år tilbage, på et lille gæstetoilet, det endte i en dækning på 45000,-

Mvh Brian

• #25   30. maj 2013 Som sagt; du kender ikke min situation, så du har ikke mulighed for at vurdere, hvorvidt det er en god idé for os smiley

Det var som sagt heller ikke for at diskutere dækninger. Jeg var bare nødt til at sigedet, hvis min præmie skulle give mening.

• #28   30. maj 2013 Hvis I endelig insisterer på at vide det - selv om det ingen relevans har for tråden - så ville jeg være dobbeltdækket, hvis jeg tegnede den. Min byggeskadeforsikring dækker de første 10 år efter færdigmelding, hvis der er tale om byggesjusk eller lignende.

Selv min forsikringsmand siger, det ville være tåbeligt at spilde penge på.

• Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

#29   30. maj 2013 @Bay.

Så har du jo en rørskadedækning smiley no problemo. Ingen grund til at være hverken sur,hemmelig eller småfornærmet smiley Du lyder som om du har styr på det, Så mon ikke du hvis du stadig bor der når byggeskadeforsikringen ophører tegner en forsikring med fornuftig dækning smiley

Mvh Brian

• #30   30. maj 2013 Njarh, jeg har ikke rørskadedækning som sådan. Det er den obligatoriske dækning ved nybyggeri, som dækker hele entreprisen i 10 år, hvis håndværkerne ikke selv udbedrer skaderne (som de jo har pligt til). Vores hus blev færdigmeldt for et lille års tid siden, så der er lang tid at løbe på endnu.

Jeg håber ikke, nogen har opfattet noget af det, jeg har skrevet, som et udtrykfor ffornærmelse eller lignende. Jeg har bare ikke villet dreje tråden over mod noget andet, end hvad den drejede sig om smiley

• Find F
    Find F Tilmeldt:
    maj 2013

Følger: 1 Svar: 21
    #31   30. maj 2013 Hej Daniel,

Jeg er overbevist om, at du igennem os, hos Findforsikring.dk, kan få et bedre tilbud! Det virker som et unfair tilbud dét du er blevet givet.

Findforsikring.dk er en online tilbudsportal, der formidler kontakten mellem private forbrugere og forsikringsselskaber. Findforsikring.dk samarbejder med en række danske forsikringsselskaber og hjælper dagligt mange brugere med at finde en bedre og billigere forsikring.

Hos os kan kunder gratis og uforpligtende få 3 tilbud fra forsikringsselskaber på en lang række forsikringer – både private samt erhverv. Man skal blot udfylde en formular og vil efterfølgende modtage 3 gratis og uforpligtende unikke tilbud, som er skræddersyet lige til kundens behov.

Vi håber, at vi vil være til hjælp smiley !

Mvh.
    Findforsikring.dk

Link: http://www.findforsikring.dk

• #32   30. maj 2013 Find F: Og jeg er overbevist om at det er forbudt at reklamere i forummet...

Kommentér på:
husforsikring, hva giver i ?

Annonce