{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ovenlys vindue i 60'er villa
  • #1   30. jun 2013 Mit råd vil være at få et tilbud fra en tømrer...

• #2   30. jun 2013 Ja man kan da selv , hvis man er forholdsvis dygtig.
    Men har du prøvet at google det ? smiley

• #3   30. jun 2013 man kan godt selv lave det, det tager dog bare lidt tid, også efter om i vil have skrå lysnings vægge eller lige lysnings vægge, det sidste er det nemmeste og kan nok laves på to timer!

• #4   30. jun 2013 Vi er forholdsvise dygtige :o) hehe.
    Ja jeg har Googlet det, og synes ikke rigtig jeg har fået så meget ud af det??
    Mikkel B. Har du prøvet det før? Eller? Tror bare det skal være med lige vægge i lyskassen. Ved du hvordan det laves og hvad det ca. vil løbe op i?

• #5   1. jul 2013 ja er udlært tømrer, og har lavet det et par gange! nu ved jeg ikke hvor brede lysningspladerne skal være altså fra færdigt loft, og indtil vinduet! men hvis det er et velux vindue i har er der gerne fræst i dem sådan det passer med en 12 mm mdf plade! hvis det kun er et vindue skal i bare have fat i én mdf plade! kan ikke huske priserne på pladerne! man kan faktisk også købe et sæt fra velux hvor der følger en brugsanvisning med til at lave den !

Kommentér på:
Ovenlys vindue i 60'er villa

Annonce