{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.013 visninger | Oprettet:

Larm til ens overbo..? !!! {{forumTopicSubject}}

Hey har nogle rigtig trælse overborere der elsker at spille højt musik klokken lort om natten lige nu hamre bassen stadig på fuld skrald kl. 02:13 og kan stadig ikke faldene søvn. Skal op kl. 06.00 pg på arbejde. Har flere gange forsøgt at ringe til bolig kontoret det sker ingen ting. Og har slukket for hfi anlægget med sikringer flere gange da det sidder fælles i kælderen. Intet virker inden jeg vælger at tage det sure pg flytte har i nogle gode måder at " lege med " nær han går i seng og vil sove længde ja så står jeg bare op og laver samme larm. Har dog intet anlæg. Men træ klods og en slag bordmaskine bliver hentet i morgen den kan da larme lidt men har i andre ideer :)?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Larm til ens overbo..? !!!
  • #1   5. jul 2013 Hvorfor ikke bare ødelægge deres fest? smiley

• #2   5. jul 2013 Ned og hent et par tomme olie tønder på havnen og begynd en ny karierer som olietøndemusiker?
    Det kan larme noget så grusomt...

• #3   5. jul 2013 Hold et brædt mod væggen eller loftet, og slå på det med en hammer når du ved han sover.
    Bliv ved med at pille sikringerne ud.

Eller hvis det er meget højt på hverdage, så ring til politiet og anmeld MTU (musik til ulempe) har de ikke noget at lave kommer de og beder ham om at skrue ned

• #4   5. jul 2013 Har lige ringet til politiet så må vi se hvad der sker.

• #5   5. jul 2013 Måske et dumt spørgsmål, men har du været oppe og bede ham, slukke for musikken?? Eller virker et "tåge" horn igennem brev sprækken her i byen;)

• #6   5. jul 2013 Du må tænke kreativt smiley Hvis det er har jeg et par Cerwin Vega'er du kan købe. Så kan det godt være han holder op med sit musik smiley

• #7   5. jul 2013 Hvad sagde politiet? smiley

• #8   5. jul 2013 Køb nogle højttale og monter dem så de peger op mod ham og spil højt når .cm sover lige for lige

• #9   5. jul 2013 Vil gerne købe anlæg men det skal være billigt smiley og. Politiet sagde de havde travlt og de måske ville ringe til dem... Så dem kan man ikke rigtig bruge til noget .

• #10   5. jul 2013 Lav dog "Der er ildebrand i opgangen" -Prank

• Jack the Snack
    Jack the Snack Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Svar: 5
    #11   5. jul 2013 Stinkbomber ind af brevsprækken smiley Havde selv en træls nabo der spillede lidt for høj musik, lidt for tit smiley

http://www.aerligebent.dk/stinkbomber.html

• #12   5. jul 2013 Der er ingen brev sprække smiley

• #13   5. jul 2013 Så lave en smiley

• #14   5. jul 2013 Du har vel prøvet at snakke med manden først? =)

• #15   5. jul 2013 Send rockere ind! smiley

• #16   5. jul 2013 Jeg skræmte min overbo ud ved at larme dobbel op på hendes

• #17   5. jul 2013 jeg var fandme gået amok på min nabo hvis han larmede til over 2 på en hverdag

• #18   5. jul 2013 Bor der andre end jer to i opgangen? For hvis der gør, er du da en lige så stor hat hvis du går igang med slagboremaskine osv kl 6 om morgenen.

Og som de andre siger, har du så prøvet at snakke med manden?

• #19   5. jul 2013 Det her virkede for mig:
    Tag en ledning med et stik til stikkontakten i den ene ende og afisoleret i den anden ende .. Sæt stikket i stikkontakten og kør kobbertråden omkring en radiator, når han så skruer for højt op, så tænder du for strømmen og bum HFI'en slår fra ! smiley
    - Jeg gjorde det kun hver gang han skruede for højt op, og det resulterede i at han troede hans forstærker var brændt af og at den kun kunne spille på lavt blus smiley Haha

• #20   5. jul 2013 Hahaha,^^^^^ Genialt!!! ;D

• #21   5. jul 2013 STB så skal stikkontakten være lige ved hans seng! Totalt genialt!! smiley

• #22   5. jul 2013 Jep, og det virker smiley
    Kan så lige tilføje at jeg kendte ham en smule, og han havde endda haft forstærkeren efterset ved den lokale radio mand smiley Haha

• #23   5. jul 2013 HPFI'en *

• #24   5. jul 2013 Overboens HPFI slår da ikke hvis du smider spændning på din egen radiator, det gør dit HPFI derimod.

• #25   5. jul 2013 altså, du kan jo altid købe en ged, også sætte den ude foran hans dør, når de bliver ensomme nok så begynder de jo på at skrige! smiley
    http://www.youtube.com/watch?v=PpccpglnNf0#t=24s

Ellers gør som den reklame der kører i tvet lige pt! smiley Bank på døren med et billede af en fule edderkob, og spørg ham om han har set den! xD

• #26   5. jul 2013 Ring til politiet. og vent 30 minutter. så ring til politiet. så vent 30 minutter. så ring til politiet.

til sidst blev de så trætte af jeg ringede at de endelig kom frem. 5 min efter de var kørt skruede han op igen.

ringede derfor til politiet igen. denne gang kom de med det samme

• #28   5. jul 2013 http://www.youtube.com/watch?v=BWMFhFrZxjg

Hvis han var træls i en længere periode som du siger smiley

• #29   5. jul 2013 Kim p
    Gammel lejlighed, og fælles HPFI smiley Ligesom trådstarter skriver ..

• #30   5. jul 2013 da jeg boede i lejlighed havde jeg en nabo i opgangen ved siden af, der elskede at holde fest - det må han også gerne, men LUK dog for helvede døren til soveværelset!! Det kunne de ikke finde ud af, for så skulle man jo åbne den hver gang man skulle ud og ryge på altanen.
    (vores soveværelser lå væg-mod-væg)

HVER gang de holdt fest og først kom i seng kl 3-5, så stod jeg tidligt op (omkring 6-630), tændte anlæg i soveværelse på fuld knald, samt støvsugeren fik også bare lov til at stå tændt.
    Så kørte jeg ud til mine forældre og tog et par timer i sofaen..

Det er vel ikke forbudt at høre musik mens man gør rent? smiley

• #31   5. jul 2013 Bliv oppe til der er helt stille oppe hos ham, og så fyrer du op for musikken for hårdt. Evt aftal noget med din underbo / naboer først.

• #32   6. jul 2013 Hvorfor alle de her underlige historier?

På Amager hvor jeg er bosat der banker man først på døren og spørg pænt

Hjælper det ikk så banker man på døren igen, og så lige et Amager Kys til den første der åbner og så ellers bare ind i stuen og slukke anlægget.

Virker det stadigvæk ikk, så kan man som der var "nogen" der gjorde, møde 20 mennesker op i hans lejlighed og så bare splitte den ad..

Har ALDRIG været ude for at der bliver skruet højt op efter de punkter der.

Men klare som regel de små ting selv, sidste gange var det min mors underbo der hørte for høj musik - det sker IKKE igen...

• #33   6. jul 2013 Slet ikk, bare træt af at vi lever i et samfund hvor man ikk kan respektere hinanden når der fx. drejer sig om musik i hverdage...

Var det engang imellem i weekenden ville jeg skuda også være fløjtende ligeglad, men det er simpelthen utroligt at man skal gå så langt før folk fatter noget som helst..

Har snakket med folk skudt afsted på stoffer der var nemmere at snakke med, end folk der bare KUN tænker på sig selv... Så bliver man sku en smule negativ...

• #34   6. jul 2013 Så du mener det er at respektere andre, ved at smadre dem i gulvet og vade ind i andres lejligheder uden forudgående invitation??
    Flot anton..

• #35   6. jul 2013 Og har på INGEN måde skrevet noget med at jeg er sej eller nogen anden form for Tough Guy - ja jeg er 211cm høj og ser ud derefter - men kender man mig så ved folk der er INTET at komme efter...

Er bare sindssygt træt af at alt der sker i dagens Danmark hvor man lige kunne hjælpe ex. en nabo ell. lign. med bare at skrue ned - det er nød til at udvikle sig til noget voldsomt ellers forstår folk det ikk... TRIST!!!!

• #36   6. jul 2013 Michael O

Desværre er der mennesker der ikk forstår ting på andre måder end de lidt voldsomme af slagsen.. desværre..

men self. er det ikk okay... men som der også bliver skrevet længere oppe politiet vil ikk gøre noget, boligselskaberne vil heller ikk..

hvem skal så? skal man bare lade som ingen ting og evt. være nød til at flytte? selvom man måske kom først?

• #37   6. jul 2013 Som der bliver sagt tidligere, så er det bare at fortsætte med at ringe til politiet eller bombardere ens boligforening (hvis man lejer ved sådan en) med klager..
    De skal tage sig af sådan noget, hvis de ikke indretter sig efter sådanne regler, så kan de smide vedkommende ud..
    Ligesåvel som du kan få 6 måneders fængsel for at slå en ned!!

• #38   6. jul 2013 Jerg siger ikke at løsningen på problemet er vold...

jeg siger bare at i nogen tilfælde er det svært at se andre muligheder...

den pågældende person har jeg også snakket med efterfølgende, og han er ked af situationen - man som han selv sagde han var i en periode fyldt med stoffer og alkohol, så for ham var der ikk noget problem..

Stadigvæk ikk for at retfærdiggøre det, men her er der altså en person der er så langt ude fra pædagogisk rækkevide at der er INGEN offentlige instanser eller lign. der ville kunne gøre noget...

Hva er jeres svar på situationen så???

• #39   6. jul 2013 I det boligselskab jeg bor i der er der en psykisk syg..

Ham kan vi ikk smide ud pga. hans værge er kommunen...

Vi har været igennem diverse retsager i tide og utide...

Han er ligeglad med alle mennesker og selve ejendommen...
    Han har sat brand hernede flere gange..

politiet gider ikk komme mere, med mindre det er rigtig slemt... eller vi har ringet flere gange..

Hva syntes du så ville være den bedste måde at gå videre på?

• #40   6. jul 2013 Som du skriver

De skal tage sig af sådan noget

HVEM?

• #41   6. jul 2013 Så skal kommunen tage sig af det..
    I det tilfælde, så lyder det som et forsøg på at sluse en person ud til en "normal" hverdag, men der er som mange andre steder mangel på kontrol..
    Kontakt kommunen og få flere til det..
    Ellers er det bare påstand mod påstand!!

• #42   6. jul 2013 Kommunen???

Tror du ikk vi startede der?
    Vi har ca. 400 breve deroppe der vedr. den her sag...

De siger bare at han ikk lige var hjemme da de ville snakke med ham...

Han har altså boet her i 16år nu.. så skulle det da være underligt han ikk lige var hjemme.. :S

Hele opgangen han anmeldt ham hver enkelt til politiet og indgivet en skriftlig klage til kommunen..

Der sker ikk noget.. vi har været i retten med kommunen flere gange og fået rettens ord på at kommunen skal tage fat i vedkommende..

men som de siger han er ikke hjemme.. det er altså 3 år siden nu.. hmm

• #43   6. jul 2013 Som vores advokat siger:

Der er ikk noget at gøre så længe kommunen holder deres hånd over!

Skal lige siges det er en Andelslejlighed - som kommunen så stadigvæk betaler for...

• #44   6. jul 2013 Så gå til medierne.. Det hjælper stadig ikke at smadre en person i gulvet..
    Og ja, alt tager lang tid når det er gennem kommunen..
    Er du/i træt af det så flyt.. Så kan du være stensikker på at idet mindste boligforeningen vågner op, hvis folk begynder at flygte derude fra..

• #45   6. jul 2013 Som sagt så er det en andelsboligforening og der er det jo ligemeget om lejligheden er tom, der bliver stadigvæk betalt husleje...

Medierne?
    Branden har været i medierene hvor der også blev forklaret omkring sagen..

hjalp det noget?? nææ det er 1,5 år siden nu..

Og smadre en person i gulvet ???
    Hvem snakker om det??
    Jeg har aldrig rørt vedkommende.. og kommer heller ikk til det..

Prøver bare at forklare jeg godt kan forstå der er nogen der vælger den vej når alt andet fejler

nu har det taget flere år at få ham ud herfra..

imens er der 2 andre "normale" der er blevet sat på gaden uden problemer..

Og hvorfor skulle vi flytte fordi der er 1 mand der ødelægger det for alle andre?

dvs. hvis der er en af dine kollegaer der ødelægger det for dig og alle andre, så er det dig der skal skifte job? Det lyder ikk helt fair vel?

• #46   6. jul 2013 Du sagde tidligere oppe at når alt andet ikke virkede, så skulle de bare have et "amagerkys" og det virkede sidst og bla bla bla..
    Der er stadig intet andet at gøre end at fortsætte med at klage..
    Også sæt jeres lort til salg, hvor svært kan det være!!

• #47   6. jul 2013 Ja det er da også det jeg syntes manden fortjener når han tilsynladende er ligeglad med andre ejendom..

Vi forsætter jo også med at klage - der sker bare ikk noget..

og hvorfor skulle vi sætte vores "lort" til salg allesammen fordi der var en der ødelagde det? vi er alligelv 81 andelshavere..

Nu er det jo ikk os allesammen der bor i ude på landet hvor der kun er dyr og marker til naboer.. så ville det nok også være noget nemmere for os andre at acceptere en nabo..

Men er dit svar til den her sag bare bliv ved med at klag og så flyt?
    Skidegodt råd... det skal jeg sige videre til de andre i foreningen..

• #48   6. jul 2013 Ja, for du fatter jo åbenbart ikke ret meget andet..
    Opfordrer til vold.. bliv dog voksen..

• #49   6. jul 2013 Hvordan opfordre man til vold ved at sige jeg syntes han fortjener tæsk?

Voksen??

Det bliver jeg forhåbentlig aldrig.. er godt nok far, men vil altid være en drengerøv ligesom min egen far..

Og fatter jeg ikk noget? Jeg har jo netop sagt tak for det fantastiske råd du kom med og og er netop igang med at lave en seddel og sætte op i opgangene..

tror overskriften bliver noget i stil med: Michael O's svar på VORES problem.

Har du evt. en email de kan kontakte dig på med yderligere råd..

Ellers god weekend hvertfald..

• #50   6. jul 2013 Hahahaha, hvor er du dum..

citat Nicklas O "På Amager hvor jeg er bosat der banker man først på døren og spørg pænt

Hjælper det ikk så banker man på døren igen, og så lige et Amager Kys til den første der åbner og så ellers bare ind i stuen og slukke anlægget.

Virker det stadigvæk ikk, så kan man som der var "nogen" der gjorde, møde 20 mennesker op i hans lejlighed og så bare splitte den ad..

Har ALDRIG været ude for at der bliver skruet højt op efter de punkter der.

Men klare som regel de små ting selv, sidste gange var det min mors underbo der hørte for høj musik - det sker IKKE igen..."

Hvis det ikke er at opfodre til vold. så ved jeg da ikke hvad det er..

• #51   6. jul 2013 Fordi jeg skriver hvordan jeg har klaret problemerne er det vel stadigvæk ikk at sige andre skal?

og hvis det er en opfordring til vold så er det vel stadigvæk op til folk selv i den sidste ende hva de vælger...

Men hvis du syntes jeg er så dum hvorfor så blive ved med at side og skrive? der er ingen der tvinger dig.. heldigvis lever vi i et frit land..

ligesom vedkommende i den her tråd nok selv er voksen til at vælge hva han vil gøre videre herfra..

Så vil jeg smutte videre ud i verden..

Du skal vel også en tur i stalden?? eller besøge en kusine??

Ellers må du have en fantastisk weekend..

• #52   6. jul 2013 ih du er sød når du er sur..
    Hvorfor skrev du så det i første omgang.. Han spurgte jo til løsninger, også kommer du med den smøre..
    Det er altså en opfordring..

• #53   6. jul 2013 Skyder man ikke sig selv lidt i foden ved at begynde at gøre det, man selv brokker sig over andre gør??

• #54   6. jul 2013 Jo det har du ret i har heller ikk gjort noget igen har politianmeldt det og skrevet et langt brev til boligkontoret og de skriver det vidre til dem så nå vi jo tage resten derfra smiley

• #55   7. jul 2013 Du er bare misundelig fordi dit sølle anlæg ik kan holde nogen vågen.....

• #56   7. jul 2013 flyt i et hus..

• #57   7. jul 2013 Det er planen er fuld gang med at spare op smiley

• #58   7. jul 2013 Jeg har et du kan leje med forkøbsret ? Mellem Randers og Mariager der er 4 år gammelt..

• #59   7. jul 2013 Nej tak skal have noget i Middelfart-Fredericia omegn smiley

• #60   7. jul 2013 Og skal enten være med værksted eller plads til at bygge et smiley

• #61   8. jul 2013 los ham i løgne og når han så er faldet på knæ trykker du lige alle tænder i kæften på ham ! så er der vel ro den aften haha

• #62   8. jul 2013 No sign of intelligent life, anywere.

• ivan a
    ivan a Tilmeldt:
    dec 2009

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 20
    #63   9. jul 2013 når han går ,går du bare op og putter stift ind i låsecylinder evt med lidt lim det koster min 800 kr pr gang der ska låsesmed på ellers smadre ham nogen på skallen bare en ide

• #64   9. jul 2013 Nicklas O>> Hvis du mødte op med 20 Andre i min lejlighed og splittede den ad, ville du få en dom for vold, og nu ejer du jo nok ikke noget men du ville ikke kunne komme hjem på så meget som en bedstemorcykel uden at min advokat ville stå og kræve de 75Kr den er værd, til mit inventar var betalt! Derudover ville du nok ikke blive ret populær hos de andre beboere for den umodne opførsel i et boligselskab!
    Men nu er der aldrig støj fra min lejlighed på andre tidspunkter end når lillemor blir rykket rundt.
    Men nu bor du godt nok på Amager.. Men den opførsel der havde kostet dine tænder i Nordjylland! smiley

• #65   9. jul 2013 Bank på vandrørerne der går op til ham med noget metal, det er noget man hører! Men det gør din underbo så også.

• #66   9. jul 2013 Hvorfor alle de "løsninger" som omfatter man er en kryster, der ikke tør oprette en simpel debat med sine bofæller?
    Hvorfor banke, lemlæste eller skade hans ting i stedet for at snakke med manden om det, da der nok er andre i opgange der heller ikke synes om hans høje musik midt om natten.

Det løser jo intet at gå full retard og skyde sig selv i foden, ved at følge nogle af de forslag der er kommet i denne tråd.

SNAK MED MANDEN! Hvis det ikke hjælper så kan du ringe alt det du vil til politiet eller boligforeningen. =)

• #67   9. jul 2013 Start med at sige noget til ham også tager du og kortsluttet hans dørklokker så den ringer konstant kl lort om morgen. Ellers den gode gamle sten igennem vinduet virker nu også udemærket:)

• #68   9. jul 2013 Ellers så kunne du tage en bil bas og monterer i loftet! Fed ide:D
    Også ellers bare lade den spille fra du går på arbejde

• #69   10. jul 2013
    Tro mig, hvis Nicklas O bankede på min dør, og jeg ikke kendte ham som jeg nu gør, ville jeg få bare sige, Ja naturligvis, jeg vejer selv 130kg, Men han ligner en der spiser mig til morgenmad smiley

• #70   10. jul 2013 Ey..
    Har en kammerat med samme problem, dette er bare en møgunge som bruger indendøre til at øve 100 meter fra kl. 05 om morgen af til kl. 12.. I ved de gode timer efter en bytur.
    Deres løsning, er dit problem :). De sætter simpelthen deres højtalere og bass op til loftet, får dem sat fast, skruer helt op og forlader lejligheden. De har før spillet 48 timer i streg.
    Men barnet tonser stadig rundt, nu er han vist nok bare begyndt til basket eller sådan.
    Men hævn får det hele til at føles lidt bedre...

• #71   10. jul 2013 23 år og større en 130kg (Formoder jeg efter han spiser dig til morgenmad)

I smell enanthate...

• #73   11. jul 2013
    Jeg er helt enig ned Nicklas o her !

• #74   18. jul 2013 Søbæk> jeg giver sgu en pose havregryn og noget proteinpulver, til dig og de to gutter der har stået og sparket på en dør, uden at få den op...:-D

• #75   25. jul 2013 Find en almindelig ghetto blaster og lad den spille hele dagen på P1 når du ikke er hjemme, der kurere hurtigt din nabo efter 1-2 dage :)...

Kommentér på:
Larm til ens overbo..? !!!

Annonce