6.049 visninger
|
Oprettet:
Offshore roustabout {{forumTopicSubject}}
Hej
Læste et gammel indlæg om offshore arbejde herinde.
Er her nogle dug friske meldinger ang dette?
Tænker på hvordan chancerne er i dag , hvad kræves det at blive roustabout , kurser osv
Det er den stilling og stige der tiltaler mig mest ...
Hvordan er lønningerne idag ?
Har ingen metal udd ... Kun maskinsnedker og regner ikke med de mangler nye låger derude.
Håber på lidt indput
Vh
Rene
feb 2005
Følger: 26 Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 12 Svar: 102
Arbejder på Nordsøen som service tekniker..
Der er ikke de store muligheder som roustabout her i Danmark, da de er ansat på den pågældende bore rig, og der er mer eller mindre kun Mærsk som operere i Danmark. Men jeg synes du skal kigge på Mærsk drillings hjemmeside og se om der er opslag. Ellers kan du gå på www.finn.no og søge efter roustabout eller offshore efter job i Norge, men somregel kræver de offshore erfaring for at få job i Norge.
Ellers er der muligheder ved de forskellige service virksomheder som har med bore processen at gøre, dog skal du regne med de kræver svendebrev indenfor et sort fag, eller lign
Af kurser skal du have BOSC og HUET, samt et halv dags H2S kursus. Derudover har det pågældende firma også nogle interne awareness kurser
Lønnen ligger vel fra 400.000 til 1 million offshore i den danske sektor
Håber det kunne bruges, ellers spørg løs
Mvh
nov 2006
Følger: 86 Følgere: 86 Biler: 2 Emner: 37 Svar: 819
Det kunne være en mulighed hvis du ikke er udd i et metal fag.
jan 2005
Følger: 42 Følgere: 42 Biler: 2 Emner: 119 Svar: 1.913
Når du har fået erfaring er der muligheder for at komme til Norge, men det tager tid at komme ind heroppe.
Arbejder selv i Norge, kanon sted at arbejde og skattetrykket er acceptabelt.
Kom bare i gang, de mangler 3000 mænd ved Mærsk, 11000 i Norsk sektor og de søger faktisk folk ved Mærsk og Deutag drilling nu.
Held og lykke
jan 2005
Følger: 42 Følgere: 42 Biler: 2 Emner: 119 Svar: 1.913
maj 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Har også overfladebehandler i tankerne , q-Star skulle være en godt start som helt grøn har jeg hørt ... Hva ved i om dem ....
Og lidt til min nysgerrighed, hvordan er stemningen derude , hygger i eller er det lidt kedeligt at have fri
Og TAK for hurtigt svar
Vh
Rene
feb 2005
Følger: 26 Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 12 Svar: 102
Stemningen er fed, vi hygger sq bare
maj 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Offshore roustabout