{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor ikke mig??
  • #1   16. apr 2006 du kommer nok ind

• #2   16. apr 2006 der skal være ca 10 billeder helst, og så skal der stå en del tekst, så vi kan se du er seriøs, billeder skal bare være "ok" kvali, behøver skam ikke være top kvalitet..

Hvilken bil prøver du at få ind.,??

• Spyrow
    Spyrow Tilmeldt:
    feb 2006

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #3   16. apr 2006 Hvis jeg blir afvist pga. dette indlæg - so be it... så må jeg undvære at have min bil herinde...
    Jeg har ikke skrevet så meget i beskrivelsen endnu - men gør det lige når jeg har tid.. Det er min vectra jeg prøver at få ind - synes billederne er ok...

• #4   16. apr 2006 ser da ud til du har nok af tid til at skrive indlæg herinde..... den tid kunne du istedet have brugt på beskrivelsen af bilen og så var den kommet ind..

• #5   16. apr 2006 tudefjæs............

• Spyrow
    Spyrow Tilmeldt:
    feb 2006

#6   16. apr 2006 Jo det ku jeg måske godt - men nu ved jeg ikke lige hvad jeg skal skrive - der er ikke meget spændende at finde på når alt jo er standard. Derfor ville jeg godt lige ha brugt lidt mere tid til at tænke mig om... Men det er ligemeget nu, hvis i ikke vil ha den ind nu - vil i jo heller ikke når der kommer mere tekst... Jeg overlever det nok!!

• Spyrow
    Spyrow Tilmeldt:
    feb 2006

#7   16. apr 2006 jonas H: *loool*

• #8   16. apr 2006 Hvis du vil ind, må du give dig tid til at skrive mere info om bilen. Brug din energi på info om din bil, frem for at frem stå som et "tudefjæs"

• Spyrow
    Spyrow Tilmeldt:
    feb 2006

#9   16. apr 2006 Jeg står skam ikke frem som et tudefjæs - jeg er sådan set lidt ligeglad... Herinde går i åbentbart meget op i hvem der har et galleri her, og det skulle jeg da bare have vidst... Jeg var bare så naiv og tro at jeg kunne få et galleri herinde af min bil uden at skulle uddybe hver en detalje overfor jer andre...
    Info'en om bilen - den har jeg masser af...

• #10   16. apr 2006 du har da også prøvet før med lige så lidt info, så skriv dog det info hvis du vil have bilen ind eller hold dig væk

• #11   16. apr 2006 så kom dog igang................... !!

• Spyrow
    Spyrow Tilmeldt:
    feb 2006

#12   16. apr 2006 Gonzo : Det er første gang jeg har prøvet... Har aldrig brugt den her side..

hakan B : Jeg har da været ude at køre i din Peugeot :o) Det er Josef's ik?? Den er nice...

• #13   16. apr 2006 aldrig brugt denne side?? Oprettet: 23-02-2006 14:59:46

og jo, mener bestemt du har prøvet før;-)

• #14   16. apr 2006 Hmmm gamle rolla gik det sku da og tre gange før den kom ind men som sagt god tekst gode bileder så sku den være der eller noget smiley

Kommentér på:
Hvorfor ikke mig??

Annonce