{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp iPhone problem??
  • #2   25. jul 2013 sikkert din mic der er færdig

• #3   26. jul 2013 Det underlige er at når jeg bruger det kamera foran virker den skam fint? smiley

• #4   26. jul 2013 Prøv At holde home knappen og sluk knappen inde samtidig. Så gendanner den telefonen. Men dine indstillinger mm bliver ikke nulstillet. Virker det ikke. Skal den til rep

• #5   26. jul 2013 Glemte at sige. Du skal holde knapperne nede indtil sen slukker. Ca 10sek

• #6   26. jul 2013 alle jeg kender med iphone har fandme mange problemer med dem kan fylde en hel a4 side med fejl og mangler på både 4 4s og 5 har selv iphone 4s nu og skal aldrig i mit liv nogensinde eje noget apple har udviklet nej æbler er squ kun til at spise ikke til at bruge nemlig ja så fik vi vidst det på plads.

• #7   26. jul 2013 Engang Apple altid Apple. Der er kun problem med det, hvis du ikke kan finde ud af at bruge produktet...
    Men Apple er så brugervenligt at alle kan finde ud af det. Min niece på 5 fik en iPad til jul. Samt min mormor på 80. DE kan sagtens finde ud af Apple og har sjovt nok ingen problemer smiley

• #8   26. jul 2013 Dem der brokker sig over Apple, er dem der ikke har råd til det og hvis de fik en, så skiftede de hurtig mening! Har haft den i 10 måneder og har aldrig fejlet noget

• #9   26. jul 2013 Råd til ?. Lol, den koster da mindre en en RIGTIG smartphone

• #10   26. jul 2013 Han skriver Apple generalf. Og jo Apple er dyre produkter. MEN er pengene værd. Og nej iPhone er heller ikke billigere end de andre smartphones.

• #12   26. jul 2013 Bedre kan jo altid diskuteres, men det er fint produkt, til dem som gerne vil have noget andre har bestemt hvordan skal være, og ikke selv vil have indflydelse på hvordan ens ting skal virke.

• #14   26. jul 2013 Du vil altid være mere begrænset med din iphone.

• #15   26. jul 2013 Folk har hver sin mening, jeg købte også en iPhone dengang fordi jeg viste de ville holde deres værdi! Og Samsung s3 kan man få for ingen pege idag og den kom næsten sammetid som iPhone 5 smiley

• #16   26. jul 2013 har skam fint råd til iphone har endda speciallavet glas fra usa med tonet skærm og det hele der falder i den blålige farve men iphone er altså lort de går ud lukker apps ned har ingen flash player, kan ikke oprette/registrere sig som bruger mange steder se alle slags videor, taber man den 1 gang går den højst sandsynlig i stykker, den fryser tit og nogengange går den ud den skal lades 4 gange om dagen mindst hvis man bruger den bare nogenlunde, man kan ike høre hinanden når man snakker i tlf tit ofte og tit hvis man filmer video er der ingen lyd på, hvis man spiller spil skal den tit ofte vende en bestemt vej gør man dettr blokere man for udgangen af højtaleren antennen er heller ikke det smarteste sted placeret der mange ting 4 og 4s fejler værre tlf skal man lede længe efter. man kan heller ikke kun slå 3g net til feks lorte iphone.. havde min en måned så havde je alle de problemer her.. samme gælder min kærestes, hvad er der ar råbe hurra for ved iphone udover dens pæne design? intet!

profilbillede
  • #17   26. jul 2013 Utroligt Så mange problemer nogle af jer har med iPhone.
    Kan det være det fordi i ikke passer på jeres ting?
    Jeg har haft 3G 4g og nu 5. iPod. Og iPad. Har ALDRIG problemer. Eneste eg har oplevet er at den af og til kan lukke et program ned. Hvis den har for mange kørende. Ellers er jeg lykkelig ejer af Apple og skal heller ikke have andet da

• #19   26. jul 2013 Har heller aldrig haft problemer med min, men 2 års garanti og en ny mikrofon ja tak smiley

• #20   26. jul 2013 Spoon
    Hva pokker vil du også bruge flash player til.. Det er ved at uddø, man er langt de fleste steder allerede gået over til HTML 5 som iPhone også kan køre..

Kommentér på:
Hjælp iPhone problem??

Annonce