{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.035 visninger | Oprettet:

Stefan S
Stefan S
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

Skyline gtr34 {{forumTopicSubject}}

Hej. Er en knægt der har stor interesse i japser biler. Og min helt store drømme bil er en skyline. Jeg følger rigtig meget med k marked omkring disse biler og oftere og oftere støder jeg på 34 modeller med denne front: http://www.pistonheads.com/classifieds/used-cars/nissan/skyline-r34/r34-gtt-triptronic-----full-spec-to-follow/1381163

Jeg vil høre om nogle af jer ved om der er forskel på de to eller om der kun der forskel på kofangeren. For umiddelbart kan jeg ingen ændringer se.

Tak
-Stefan

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skyline gtr34
  • #2   28. jul 2013 Yeah, det er original fronten på en GTT (og GT)

• #3   28. jul 2013 Det blot fordi den du linker til aldrig har set skyggen af en GTR

• #4   28. jul 2013 en gtr larmer mere end en gtt

• #5   28. jul 2013 Hvis den eneste ændring du kan se er kofangeren, så kigger du da ikke særlig meget smiley Skærmene er f.eks. også en del bredere på en GT-R og så er der selvfølgelig alt teknikken samt motoren smiley

• #6   28. jul 2013 Hej Stefan

Der er meget stor forskel på en GTT'er og en GTR - Først og fremmeste som du selv nævner, nemlig fronten, derefter skærmene som Jonas L nævner.

Herefter er der motoren, en GTT køre med en RB25DET, hvor GTR køre med en RB26DETT - GTT'en har baghjuls træk, hvor GTR'en har 4 hjuls træk - GTT'en er monteret med Nissan bremser, hvor GTR'en køre med Brembo - GTT'en er 5 gearet, hvor GTR'eren er 6 gearet.

Ja kunne blive ved smiley
    En GTT'er er og vil aldrig komme i nærheden af en GTR. Dog hvis det kun er udseendet du tænker på, så kan du købe et GTR kit til GTT'eren, som den kommer til at ligne en GTR smiley

• Stefan S
    Stefan S Tilmeldt:
    maj 2012

#7   28. jul 2013 Ja okay der er en del kan jeg godt høre. Men det er simpelthen muligt at gå bygget dn GTT om til en GTR. Det vil bare tage et stykke tid og koste en større pose penge.

Men er der nogle af jer der ved om der er plads til en GTR motor i en GTT ?

• #8   28. jul 2013 Der er plads til motoren. Men der skal komplet nyt ledningsnet til. Det vil ALDRIG kunne betale sig at bygge en gtt om til de GTR. Det vil være helt hul i hovedet.!

Og du vil aldrig kunne få noget af det godkendt. Og hvorfor vil du bygge en gtr motor over i??? Neo motoren fra gtt kan du sagtens lave 500hk på det mere en rigeligt. Der alligevel kun 1 ud af 10 der har råd til at lave mere end det.

• Stefan S
    Stefan S Tilmeldt:
    maj 2012

#9   28. jul 2013 Så det ville være bedst at få bygget et GTR kit på den også hive så mange heste ud af motoren som man nu engang kunne? også i forhold til pris

• #12   28. jul 2013 Stefan S. Sådan helt seriøst, hvad regner du med at bruge af penge på det her ?? bare for at få en idé om hvor seriøs du er. Du virker overhovedet ikke på nogen måder informeret eller bare at have en lille idé om hvad tingene koster.

Så hva er dit budget til det her og hvad er din egen fornemmelse af hvad sådan et projekt her koster ???

William A---> Det er Martin du tænker på og ja han laver 480hk ca til drift.

• Stefan S
    Stefan S Tilmeldt:
    maj 2012

#13   28. jul 2013 Undskyld jeg opretter et indlæg Topsecret R
    Men jeg havde nogle spørgsmål omkring bilen.
    Jeg er 16 år gammel jeg ved da ik hvad jeg har budget når jeg er 18 om et år.
    Og som sagt er det kun en drømme bil så slap dog af engang

• #14   28. jul 2013 Fordi ellers kan jeg ikk se meningen med indlægget. Så det total useriøst i mine øjne. Hvis ikk du har mellem 250000-500000kr så det ikk muligt for dig og realisere.

Har du gjort nogen overvejelser omkring sådan noget som forsikring af sådan en bil som 18 årig?

• Stefan S
    Stefan S Tilmeldt:
    maj 2012

#15   28. jul 2013 tro mig jeg har tænkt rigtig mange ting i gennem og der er mange flere at tænke i gennem. Og hvis du ser dette som useriøst hvorfor kommentere du så på det når du ik behøver kommentere på det?

• #16   28. jul 2013 Fordi jeg ikk havde set du kun var en 16årig knægt

• #17   28. jul 2013 Sådan Stefan S, bare bliv ved med at drømme om den bil du gerne vil have. På et tidspunkt, så er muligheden der smiley

• Stefan S
    Stefan S Tilmeldt:
    maj 2012

#18   29. jul 2013 Det håber jeg da Kim! smiley

Kommentér på:
Skyline gtr34

Annonce