{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
431 visninger | Oprettet:

Rustbehandling og lakering af corolla {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Jrg har en toyota corolla jeg har slebet ned, spartlet op og lakeret da der var noget overfladerust som skulle behandles.

Derudover har jeg "lappet" et par steder hvor der var ridser. Jeg har gjort det helt efter bogen med den rigtige farvekode, grunder, klarlak bagefter osv og jeg har rengjort områderne inden lakeringen, og påført 3 tynde lag ad gangen. Alligevel er det tydeligt at se den nye maling som ikke falder ordenligt i med det gamle, hvilket jeg er lidt træt af..

Er der noget man kan gøre for at gøre det pænere, så malingen falder mere i et?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rustbehandling og lakering af corolla
  • #1   12. okt 2013 Helt usynligt kan det aldrig blive, men hvis det er muligt så mal til nærmeste kant, dvs til en liste eller andet der bryder fladen. Hvis ikke det er muligt så "tåg" det udover den gamle maling, så du får en blid overgang. Når det er gennemhærdet, så vandslib det nye og det gamle sammen med vådslibepapir korn 2.000. Du kan købe et ark hos en autolakerer. Når papiret glider helt glat tørrer du det og polerer med lakrens og efterfølgende lakforsegler eller voks. Bedre kan det ikke blive.

  • #2   12. okt 2013 Jeg siger mange tak, jeg vil prøve det du har foreslået så smiley

Kommentér på:
Rustbehandling og lakering af corolla

Annonce