{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sænkning af Fiat 1100
  • #1   9. nov 2013 Tag en org med i biltema og find den der passer i længden i forhold til hvor lav du vil ha den smiley

• #2   9. nov 2013 så det behøver ikke være specifikt til bilen ?
    tænker jo også bredden på fjederen

• #3   9. nov 2013 Nej, du finder bare en på hylden der passer i omkreds og så finder du den længde du vil ha, og du kan så læse hvilken bil den er til, og regne ud om den kan bære bilen, men det bliver nok ikke noget problem smiley
    Jeg har feks bagfjedre fra en Mercedes til foran på min 58 rekord smiley
    De er både kortere og hårdere end de org smiley

• #4   9. nov 2013 ok, lækkert. Så gør jeg det.

Nej, sådan en 1100 vejer jo ikke det vilde, så det burde ikke være det store problem.

tak smiley

• #5   9. nov 2013 Det var så lidt smiley

• #6   9. nov 2013 Sænkningssæt til en Fiat 1100 ? LOL

Er det ikke muligt at skære en vending af fjedrene?
    Jeg skar 1,5 vending af min Buick, det gav lige lidt for meget. Så en vending ville have været rigeligt.
    Til bagvognen fandt jeg fjedre fra en anden model der passede og derved gjorde den lavere.

• #7   9. nov 2013 du griner ? how come ?

• #8   9. nov 2013 Syntes bare det er sjovt at du tror der er sænkningsæt til en så gammel bil der næsten ikke eksistere mere.
    Ikke det samme, men næsten som at spørge efter sænknings sæt til en Ford T smiley

Jeg kan dog få til min Buick. Men det er takke være at den deler undervogn til 3-4 andre modeller som stadig køre rigtig mange af.
    Men nu ville jeg lige prøve på den "billige" måde før jeg køber mig fattig i fabriks fremstillet sænknings fjedre.

Ellers har jeg hørt om folk, der får fat i en fjeder fabrikant og får dem til at lave et sæt fjedre. Men de skal så have de originale for at kunne lave noget der ligner. Men det er så den dyreste løsning, men nok også det eneste hvis det er en super sjælden bil.

• #9   9. nov 2013 Det var nu ligeså meget for at høre om der er generelle sænkningssæt som passer på flere af de gamle Fiat´er, hvilket jeg ikke selv ser som usansynligt.

Jeg kører i biltema eller lign og finde en fjeder der passer i bredden osv.

• #10   9. nov 2013 Det fede ved biltema er at man kan se dem på hylderne og sammenligne med de org, det gør det meget nemt at finde noget der passer, frem for at skulle regne ud hvilke modeller der måske kører med noget man kan bruge, klart den nemmeste
    løsning.

Kommentér på:
sænkning af Fiat 1100

Annonce