{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
813 visninger | Oprettet:

Front splitter. {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at designe mig en front splitter, og synes jeg har søgt en del på nettet, for at få info omkring den. Jeg kan så komme frem til at det bedste materiale at lave den i er glas/kulfiber, men det vil jeg ikke til at rode med, så havde tænkt på en 5mm alu plade. Men nu jeg læser videre inde på nettet, kan jeg se folk snakker om at man bliver træt af den er i alu, da den er dyr at erstatte, og laver meget skade, hvis den bliver bukket eller ryger af. Derfor er der mange som forslår træ. Mit spørgsmål er så hvad folk her inde vil forslå, og hvis i vil forslå træ plade, hvilken slags træ og hvor tykt?
honeycomb aluminum har jeg undersøgt, men det er simpelthen alt for dyrt.

Håber i kan hjælpe, så jeg kan komme i gang. smiley

Sønne

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Front splitter.
  • #1   19. jan 2014 Hvis du ikke vil lave det rigtigt, er det nok bedre bare at lade være!

• #2   19. jan 2014 Hvis du søger på nettet, så er der meget stor forskel på hvad folk laver den i, og de fleste laver den i træ, da det er let, stærkt og billigt. Jeg spørger om folks mening mht materiale og materiale tykkelse, kan du ikke svare mig på dette, så lad vær med at skriv. smiley

• #3   19. jan 2014 hvorfor ikke købe en der er lavet?

• #4   19. jan 2014 Fordi det er sjovere selv at lave en, og hvis muligheden for at købe en som ser ud og fungere som man ønsker ikk er der. smiley

• #6   26. jan 2014 Kender godt en del til kulfiber carbon, men da det kun er et projekt, vil jeg ikke bruge så mange penge på det indtil videre. Skal have finner på, og har designet den. Starter med at lave en grund form i 5mm Aluminium, som får buk og alt andet, også når den er færdig overvejer jeg at bruge den som støbe form til glasfiber, så det får de rigtige buk de rigtige steder.
    Har adgang til pasma skære og cnc bukker, derfor alu er at fortrække, da jeg så bare laver en DXF fil fra inventor, også er den lavet. smiley
    Kommer også til at kører med 5 afstivere, som kommer til at sidde ude for ende af splitteren, for at give stabilitet. smiley

Kommentér på:
Front splitter.

Annonce