{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
766 visninger | Oprettet:

Opfriske alufælge {{forumTopicSubject}}

Hej derude.

Jeg har erhvervet mig nogle fine 8x17 LM replicaer, lavet af Interaction.

Dog er de ikke i super fin stand og jeg vil derfor shine dem en smule op. Lige pt. er de mat hvide, som er en form for grunder, fortalte sælger mig.

Jeg vil beholde den hvide farve, men der er et par små skavanker der skal slibes og fyldes med noget. Det er kun lidt grove ridser, så tror selv kemisk metal vil være for voldsomt at bruge?

Men hvordan skal jeg lige gribe det an med at male og give dem klarlak? Er ude på at lave det så godt og BILLIGT som jeg lige kan, da jeg ikke har så mange penge og gøre godt med.

Har en malerpistol, så det er det mindste problem. Kan dog udrette mirakler med en normal spraydåse.

Nogen forslag?

Mvh. Mike

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af 3-personers sofa med chaiselong 550 kr.
  • Defekt vandhane 1.200 kr.
  • Samling af stumptjener 350 kr.
  • Varmt vand 💦 1.300 kr.
  • Opsætning af rullegardin – evt. også samling af seng 800 kr.
  • Tilslut loftlampe 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opfriske alufælge
  • #2   8. feb 2014 Langt størstedelen af overfladen er RIGTIG fin og fejlfri, det er som sagt kun nogle få steder der er noget.

Men hvis jeg lige støder på en der kan glasblæse dem meget billigt, bliver de da det.

• #3   8. feb 2014 Mht. alufælge

var i praktik ved en autolaker i 2 uger og ordnede vel 3 sæt alufælge
    de blev dybbet i et syrebad så alt den gamle maling røg af, derefter blev alle kantstens ridser spartlet ud, og hele molevitten blev slebet ned med en lidt grov korn og derefter en Meget fin korn og så blev de ellers lakeret

Syren kan du nok godt erstatte med et par bøtter nitromors vil jeg tro..

Kommentér på:
Opfriske alufælge

Annonce