{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
614 visninger | Oprettet:

Dørsider i glasfiber montering {{forumTopicSubject}}

Hej.
Når man bygger komplette dørsider i glasfiber, hvordan bliver det så monteret ? Jeg tænker de vejer jo en del med spartel og højtalere monteret, bliver de bare limet på med rudelim? hvordan kommer man så ind, hvis nu dør popper / rudehejs / centrallås står af? hvis man skruer dem, kommer der naturligvis et grimt hul hvor skruerne sidder. gode forslag modtages

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dørsider i glasfiber montering
  • #2   6. apr 2014 Jeg ville bruge de gamle dørsider til at bygge glasfiberopbygningen udenpå, for netop at have de originale clips til at montere det med. Du kan evt finde dørsider ved ophuggeren, og så skære alt overflødig vægt væk, så du bare har en "ramme" at bygge glasfiber på. Men husk at du næsten er nødt til at have skruer i nærheden af dørhåndtaget, da man ellers trækker rimelig hårdt i beklædningen og clips'ne her omkring.

• #3   6. apr 2014 Super. Jeg er allerde startet og har netop trukket ud over de gamle. jeg var bare ikk sikker på clipsende kunne holde. tak for hjælpen, smiley

Kommentér på:
Dørsider i glasfiber montering

Annonce