{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gevindundervogn
  • #1   2. maj 2014 læs lige din besked igennem og se om den giver mening. Gevind undervogn kan du jo justere op og ned til en vis antal mm Så det er ikke noget med den gør det ligesom du sætte 3 personer på bagsædet.

• #2   2. maj 2014 Du kan få gevindundervogne som kan indstilles på hårdheden, så den vil ikke "sænke" sig så meget når du fylder bagsædet og bagagerummet.

Er det det du spørger om? =)

• #3   2. maj 2014 Altså det jeg spørger om er når jeg sænker gevindundervognen 30-35 bagi, er affjedringen så det samme som normal fjedre, for de sænker jo en del når der sidder personer bag i, er det så det samme med gevindundervogn, sænker de også en del ligesom normal fjedre. Jeg gider ikke have med hårdhedsjustering

• #4   2. maj 2014 Nej. Fin undervogn bliver en del hårde med gevind. Især de billige og den vil ik gi sig så meget ned af som din standard undervogn

• #5   2. maj 2014 Hmm okay, det fordi mine fælger rammer på indersiden af skærmkanten, når 3 personer sidder bag i. hvad synes i er gode gevind af vogtland og lowtec?

Kommentér på:
Gevindundervogn

Annonce