{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.140 visninger | Oprettet:

Thomas R
Thomas R
Følger: 1 Emner: 17 Svar: 32

Rudetoning med solfilm, erfaring? {{forumTopicSubject}}

Er det noget der holder i længden?
Vil man se små bobler i filmen, eller ser den ud som en del af ruden?
Jeg har fundet dette firma:

http://www.rudetoning.dk/galleri.html

Nogen der har erfaringer med dem?

1000 kr for tre ruder, virker ikke så dyrt. Jeg vil have lavet bagruden og de to sideruder bagi.

Er der nogen der har erfaringer med så mørke ruder som muligt, er de til at se ud af indefra?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rudetoning med solfilm, erfaring?
  • #1   7. maj 2014 1000kr lyder fornuftigt for 3 ruder, gav selv 750kr for kvalitetsarbejde gennem en kammerat "orange" smiley

• Sebastian B
    Sebastian B Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 13
    #2   7. maj 2014 Rudetoning.dk er helt klart det bedste firma til rudetoning hvis du spørger mig! Service er helt i top og personalet også.

Hvis du virkelig vil undgå de luftbobler og folder så SKAL du vælge rudetoning.dk
    Du må ikke begynde selv med noget, for det bliver aldrig det samme smiley

Jeg har det selv i min golf og det spiller bare, og udsynet er overraskende godt. Langt over min forventninger!

• Thomas R
    Thomas R Tilmeldt:
    apr 2014

#3   7. maj 2014 Super! Tak for svarene.

• #4   8. maj 2014 Det kommer jo da så helt an på hvor man er fra.. Vi har herovre fm-foliemontage.dk og han er den 3 bedste i Skandinavien til sit arbejde..

• #5   8. maj 2014 Synes rudetoning.dk er for dyrer. Og deres personale derude er arrogante.
    Vær sikker på de anbefaler og prøver a prakke dig deres dyrere folier på...
    De sikkert også bedre, men så bliver deres priser så også bare helt hen i vejret. Det kan absolut gøres billigere og i samme kvalitet som de levere. Det ikke en videnskab. Man skal dog alligevel ha nogle timers erfaring. Men det der også mange der har smiley

• Thomas R
    Thomas R Tilmeldt:
    apr 2014

#6   8. maj 2014 De tager 1400 kr for 3 ruder i metallic. Hvis varen er i orden er det en ok pris.
    Kommer der luftbobler under sådan noget?

• #7   8. maj 2014 Lidt pebret pris for 3 ruder.. Har lige betalt 1700kr for alle pånær forruden på en Fiat 500. Hos en anden der kommer og laver det. Mvh

• Frank B
    Frank B Tilmeldt:
    nov 2013

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 121
    #8   8. maj 2014 Www.Rudefilm.dk 1000,- for metaliseret film.

• #9   8. maj 2014 Hvis du får lavet det professionelt er det vel et krav, at der ikke er luftbobler. Men i starten vil gerne ligge lidt vandrester inde under, indtil det får lov at fordampe..

• #10   8. maj 2014 Får man det lavet professionelt må der ingen luft bobler eller vand rester være og de giver som regl 5 års garanti, ihvertfald når de bruger 3m film !

Kommentér på:
Rudetoning med solfilm, erfaring?

Annonce