{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.304 visninger | Oprettet:

Thomas D
Thomas D
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 5

Lakering af Audi A3 {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg har købt en fin Audi A3 i sort men man kan godt se den er brugt og har mange vaskeriser, så overvejer at få den om lakeret, for at give den sin shine tilbage.

Så vil gerne vide om i kender nogen i skive, holstebro eller viborg som kan gøre et godt stykke arbejde til en fornuftige penge ?

Skal også lige siges at bilen skal have en smule Candy red også, dog kun hen af ligene denne http://www.bilgalleri.dk/galleri/151803-vw_golf_3___1_8_candy_red

Forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lakering af Audi A3
  • #1   21. maj 2014 hvis den kun har vaskeridser og ellers er pæn i lakken uden stenslag,dybe ridser osv ville jeg få poleret den gamle lak op ordenligt,så står den som ny igen men til den halve pris..kast derefter evt nogle penge efter den smule rød der så skal lakeres..

• Thomas D
    Thomas D Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 5
    #2   21. maj 2014 Har ikke lige kiggede den efter i røderen men den har få sten slag, men ikke noget jeg vil sige der er ud over det sædvandelige. Det kunne være en mulighed. Nogen ide om hvad en candy vil koste, når den ikke skal ha mere end vidste bil ?

• #3   21. maj 2014 Jeg ville helt klart også overveje muligheden for at få poleret den originale lak ordenligt op! (Ikke bare voks og håndkraft)
    Derudover havde jeg nok tænkt det med den røde farve igennem en ekstra gang.
    Enten ville jeg gå på kompromis og vælge noget folie med effekt som kunne pilles af når den skulle sælges.. og ellers ville jeg helt lade være - Det kan se meget "fedt" ud den første måned med en "fræk" farve på bilen, men det er fandme ærgerligt at hive 10.000 af prisen når den skal sælges fordi det ikke er på mode om et halvt år.

Jeg beklager at jeg ikke besvarer dit spørgsmål, men håber alligevel du kan bruge min kommentar. smiley

Kommentér på:
Lakering af Audi A3

Annonce