{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sandpapir
  • Jacob S
    Jacob S Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 14
    #1   15. jun 2014 følger lige med her smiley

• #2   15. jun 2014 Du skal bruge alt fra korn 120 og op til 400-500..

• Jacob S
    Jacob S Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 14
    #3   15. jun 2014 Jeg skulle spray male lygte vasker skjolde til min c5 der brugte jeg korn 600. er det bare det samme med hele bilen så ? vil det bare være det samme med hele bilen så ?

• #4   15. jun 2014 Du kan slibe hele bilen med korn 400. Ville så anbefale en exentersliber ellers er det noget uoverskueligt. Slib det hele til lyset ikke kan skinne igen på overfladen Så du er sikker på alt klarlak er væk. Giv grunder og slib evt igen med korn 5-600 og begynd med farve os.

• #5   15. jun 2014 Er der Så noget der ville være godt at tørre/vaske overfladen af med før man maler ?

• #6   16. jun 2014 Altså man vasker self. Bilen GRUNDIGT inden du starter med noget. Men når du sliber blæser du den af for slibestøv med kompressor Jævnligt Så Du Ikke Køre Rundt I Det. Og når du mener du er færdig med at slibe så blæser du den grundigt af igen og så skal den affedtes(gøres ren). Det kan ske med fx sprit. Det har fungeret fint for mig men hvis du spørg en autolaker siger han jo nok andet der er bedre. Så hvis du kender en så spørg ham mht produktet. Derefter tøre du hele bilen over med en anti statisk klud så metallet bliver afladet. (Hvis metallet er statisk efter slibning vil den suge støv til sig og det vil ødelægge resultatet.) Når bilen er affedtet og afladet er den klar til grunder. .....og hvis du lige finsliber den efter grunden skal som mininum affedtning ske igen.

• #7   16. jun 2014 Tak for hjælpen smiley

Kommentér på:
sandpapir

Annonce