{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.299 visninger | Oprettet:

Spray folie / wrap? {{forumTopicSubject}}

Ved godt der er utallige emner om dette, men lad mig komme til sagen. Jeg står gerne og vil have min bil pakket ind i wrap, eller sprayet med folie.
Men er der nogen der ved hvor lang tid sådan noget kan holde?

Og der er dog rust på min bil, som selvfølgelig vil blive lavet inden, men har ingen anelse om det her er en god ide. Nogen der kan komme med et par gode råd?

Og selvfølgelig gerne priser. Bilen er en Vectra B Sedan

På forhånd tak smiley


Kommentarer på:  Spray folie / wrap?
  • #1   24. jul 2014 de folier der bliver lagt på bilerne holder vist ret godt, nogle år.

    spray folie er nok knap så modstandsdygtigt.
    erfaring har jeg kun med et sæt fælge jeg for sjov prøve at foliere med plasti dip, og det holdt da fint til vaskehal, dog var jeg ikke så vild med den helt matte effekt du oftest får med plasti dip.. og i og med at jeg, da jeg pillede det af, bare skulle sætte en negl i og så hive til, så tror jeg ikke det holder et par år med hverdagsbrug på en hel bil..

    en prof foliering er nok bedst, giver det bedste, jævne lag (spray folie kan godt finde på altid at se "våd" ud visse steder, hvis det nogle steder er sprøjtet tykkere end andre)



  • #2   24. jul 2014 Ja okay, mange tak for svaret. Det er dog Spray folie jeg havde overvejet mest, med en mat farve - vil dog ikke selv spraye det på bilen smiley
    Men det kan være at det er det wrap jeg skal overveje så. Der skal i hvert fald ske noget smiley


Kommentér på:
Spray folie / wrap?

Annonce