{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
549 visninger | Oprettet:

Heidi F
Heidi F
Tilmeldt:
25. feb 2014
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 8

Kia Pro Ceed sænkningsfjedre {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg har netop lige købt mig en Kia Pro Ceed som er meget sænket. Min kæreste mener, at det er 70 den er sænket. Den er meget stiv at køre i og alle huller på vejen kan man mærke. Udover det er jeg bange for, at få for mange problemer her når der kommer sne og om jeg evt. kan ødelægge undervognen eller kofangeren af, jeg vil derfor gerne have den lidt op fra vejen.
Er der nogen der har noget erfaring med dette og som kan råde mig til hvilke fjedre jeg skal have på den? smiley

/Heidi


Kommentarer på:  Kia Pro Ceed sænkningsfjedre
  • #1   21. nov 2014 Hvis den er sænket 70mm er det formentlig gevindundervogn, så er det bare at skrue den op og få den 4 hjulsudmålt

  • Heidi F
    Heidi F Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 8
    #2   21. nov 2014 Det er ikke gevindundervogn, det er bare fjedre. Aner ikke hvor meget den er sænket, det var bare min kærestes bud, fordi den er meget lav smiley

  • #3   21. nov 2014 H&R skulle være et godt mærke i fjedre og undervogne smiley
    Skal den hæves til original højde, eller skal den stadig være lidt sænket? smiley


  • Heidi F
    Heidi F Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 8
    #4   15. jan 2015 Beklager det sene svar. Jeg har ingen mail fået når der var besked herinde.

    Jeg vil stadig gerne have den lidt sænket, men kun sådan at den ikke er så hård at køre i. Jeg tænker evt. 30 mm? smiley


  • #5   15. jan 2015 Jamen så er det bare at købe fire nye fjedre smiley
    Umiddelbart ville det være en god ide at tjekke op på om der er monteret sportsstøddæmpere, eller om det er originale - hvis den er sænket så meget som du siger, burde den have andre end de originale dæmpere på - altså skal du muligvis have andre dæmpere på, hvis den skal være blødere smiley


Kommentér på:
Kia Pro Ceed sænkningsfjedre

Annonce