{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
710 visninger | Oprettet:

fuld lakering erfaringer {{forumTopicSubject}}

Hej
Står og skal have malet en komplet 3dørs hatchback i Esbjerg, Ribe, Kolding området

Kan i anbefale nogle lakere der kan deres kram og evt. Laver ting uden papir

Og ikke mindst er der nogle i det område man skal holde sig fra?
Har hørt om nogle i Glejbjerg der sku være billige men kan ikke rigtig finde noget om dem smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fuld lakering erfaringer
  • #2   15. feb 2015 HaHa good one Deutsche smiley

• #3   15. feb 2015 Jeg har brugt HH autolakering i Kolding - (Med papir).

Super kvalitet og god service

• #4   15. feb 2015 De automalere har det sgu hårdt. Stort set alle deres kunder regner med at få det for det halve, fordi de "ikke har brug for papir". Og når de siger det til maleren, tror de selv, at maleren aldrig blevet bedt om at male sort før og at han bliver utrolig glad for denne enestående mulighed at tjene penge... Come on, de prøver at drive en virksomhed...

• #5   16. feb 2015 @438 HK Biturbo

Ved nu ikke hvor hårdt de har det smiley

Ser ud til, at der er plads til forbedringer indenfor branchen smiley

http://www.bilgalleri.dk/forum/off-topic/1064386-jeg_er_bare_saaaaaaaaaaaa_traet_af_autolakerere

• #6   16. feb 2015 De der røverhistorier skal man ikke lægge for meget i uden at høre sagen fra den anden side... Men konkurrencen er megahård, priserne på materialer stiger, der bliver strammet på miljøkrav, arbejdstilsynet kommer når de mindst har brug for det, ansatte skal have kassen i løn, forsikringer, afgifter, husleje, el, varme, kunder der brokker sig hele tiden og vil have det hele for det halve og det skal helst gå stærkt osv osv... Jeps, de har det nemt.

Og er der nogle brancher, hvor der ikke er mere plads til forbedringer?

• #7   16. feb 2015 Vil man have det billigt, så gør man det bare selv. Så opdager man meget hurtigt, at der ER plads til forbedringer, når man inspicerer det færdige resultat... smiley

• #8   16. feb 2015 @438 Biturbo

Jeg må bare sige, at personligt ynker jeg dem ikke særlig meget. Konkurrencen er hård i ALLE brancher efterhånden. Jeg ved godt, at mange kunder kan være og er urimelige og vil have det hele til det halve. Men når jeg sådan begynder at liste alle de eksempler op på, hvor jeg selv har haft dårlige erfaringer med autolakerere, så ligner min historie sådan cirka den historie, som trådstarteren fortæller om i ovenstående link, som jeg henviser til. Der er et par gode erfaringer og langt overvejende flest dårlige erfaringer.

Der er gode autolakerere, men der er så sandelig også mange, hvor der virkelig er plads til markante forbedringer.

Jeg ved godt, at det at male en bil ikke bare er noget man lærer på en eftermiddag. Men de fleste autolakere ved nu også godt, hvad de skal have for arbejdet. Og jeg har ved selvsyn set, hvad mange autolakerere indimellem fakturerer ved skadessager, hvor de har været med inde over. Da kan man kun ryste på hovedet.

Jeg havde selv 2 skader på min Opel i 2014. Begge gange skulle større områder på bilen lakeres. Ikke én af gangene var bilen klar til afhentning på det aftalte tidspunkt.

• #9   16. feb 2015 De malere jeg går sammen med, maler også bedst når de er småfulde, dog kniber det lidt med at undgå papirarbejde, medmindre det er løsdele der ikke kræver afdækning smiley

• #11   16. feb 2015 Altså vis det er billigt kan jeg også godt købe papiret med smiley

• #12   16. feb 2015 Det ER en hård branche og Codan gør det ikke nemmere.
    De prøver at gennemføre, at en hel-larkering ikke må koste mere en 25.000kr. Ellers sender de bilen til Polen, hvis kunden accepterer .... Og gør han det, så slipper han for at betale selvrisiko.
    Og der er nok mange der er fristet til at tage imod det tilbud.

Kommentér på:
fuld lakering erfaringer

Annonce