{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.766 visninger | Oprettet:

Hvor køber i plasti dip henne {{forumTopicSubject}}

Hej skal i gang med at male audien her når jeg får lavet det rust den har så skal den males i plasti dip. Har en 4hk kompresser lavere knap 450ltr burde vel være rigeligt.

Jeg er over i den blå farve her der jo mange midnight blue metallic blue, jeg kan få 5 ltr på spraywrap.dk for lige under en tusse,

Hvor køber i plasti dip henne og hvad giver i for fx 10ltr færdig blandet.
Hos spraywrap skal jeg give lige omkring 2000kr.

Farven skulle gerne ramme den på m3ern

Glæder mig til at komme i gang har læst og prøvet det så ved godt det ca skal have 30/1time om at tørre helst stå tørt og varmt så tørre det hurtigere.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor køber i plasti dip henne
  • #1   17. mar 2015 Hej lyder rigtig godt med den kompressor osv. Men tror ikke 10liter er nok og især ikke når bilen skal være midnight metallic blue.

Men hvis det kan lade sig gøre vil vi da gerne se billeder og hvor mange lag osv. lidt data fra dig om det dækker og hvor godt det holder.

Normalt kræver det minimum 12 liter på helt små biler og op til 20-25 liter for varevogne

• #2   17. mar 2015 og håber de sparywrap laver farverne ud fra farvekoder fordi ellers kan du ikke regne med at det 100% kommer til at blive den farve

• #3   17. mar 2015 Jeg satser på metallic blue self billeder video skal nok komme regner med at optage mens jeg maler og så får redigeret i det. Men skal lige vente på graderne er 20+ så det kortere tid om at tørre. Satser på 10 ltr metallic blue bilen er lysblå i forvejen så mon ikke det kan gøre det.

• #4   17. mar 2015 Oki lyder godt men er ikke sikker på at 10liter dækker godt nok ikke i metallic selv om bilen er blå. Jeg ville fx give en A3 10 liter og derefter perlemor så det er ca. 11,8 liter og det er lige til at kunne dække bilen med nød og næppe 6 tykke lag og det biler folien den samme tykkelse som rigtig kvalitets folie.

For at være sikker hvis du ikke har prøvet det ville jeg anbefale 12-15 liter hvis det ar mig men du kan jo prøve dig frem og håber på det bedste for dig smiley og glæder mig til at se resultater smiley

Hvor i Landet er du fra Matias

• #5   17. mar 2015 Spraywrap er ikke plastidip men cardip der er forskel.

Cardip blandes efter ral koder og ikke efter oem farvekoder.

Martin ret mig hvis jeg tager fejl smiley

Men er det din A4 du skal have farvet? Hvis ja skal du have 15l - den tar ca 2,5l pr coat ( sprøjteklart hvis du vælger plastidip )

• #6   17. mar 2015 Jeg vælger det der er færdig blandet og lige til at sprøjte på bilen. Har så overvejet og købe en pose effekt og komme i men ja ved bare ikke hvordan det vil se ud.

Men så lige så snart vejret er top dollar så det i krig vask bilen tør bilen af og så på bare i krig den skal nok have 6-7 lag man ser heller ikke mange ældre a4 i metallic blue den bliver fed

• #7   17. mar 2015 Hvis du vil op på 6-7lag skal du købe mere for du skal regne med 2,5liter pt. Lag som kJ også siger... Så minimum 15 liter som jeg tidligere også har skrevet

Kommentér på:
Hvor køber i plasti dip henne

Annonce