{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Toning af baglygter?
  • #1   21. mar 2015 Det er ikke lovligt.
    Men der kommer en anden bruger lige om lidt, der siger hans er gået gennem syn med det, som derved mener at det er lovligt, bare fordi synsmanden ikke har set det.

    Nogle steder som sælger lygtetonings spray eller lygte film, gør de også evt. købere opmærksom på dette. =)


  • #2   21. mar 2015 ja okay, øv øv. Så må jeg ud og investere i nogen som er E-godkendte smiley

  • #3   21. mar 2015 Nej er ikke lovligt!
    Men jeg har kørt med det i 10 år på mine biler uden problemer, hverken med politi eller til syn!
    Giv det et tyndt lag, og giv det klarlak bagefter, så burde det ikke være det store.
    -tror også det kommer lidt an på hvilken bil du kører i, om det er en Brian bil, eller en lidt mere afdæmpet bil..


  • #4   21. mar 2015 OEtec har lavet nogle lygter som ligner de originale, bare med mørkt glas i/smoked glas.

    De er lovlige og hvis du helt vil have nogle der ser originale ud, så var det en mulighed at kigge på. =)


  • #5   21. mar 2015 Ingen Brian hos mig, normal sort passat 2005 stationcar som der kommer 18" Bola concave på og intet andet, der er egentligt heller ikke mere end bare en lille smule, da jeg ikke vil have at den røde farve er så skarp smiley
    - Det vil jeg helt sikkert kigge på k9! smiley


Kommentér på:
Toning af baglygter?

Annonce