{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.061 visninger | Oprettet:

Male instrument bord imens det er monteret?? {{forumTopicSubject}}

Her. Ved ikk om det er en sindssyg ide jeg har fået. Har en Ford puma, gråt instrumentbord og synes det pisse kedeligt. Ville jeg kunne male det imens det er inde i bilen? Hvis jeg dækkede ALT til, hvor lang tid ville den skulle stå så den ikk stank af maling, ville det være helt umuligt? Har vedhæftet et billede af en Ford puma kabine så i kan se den. Og det drejer sig om alt det grå, altså ikke det rundt om speedometer osv, men aaalt det grå i hele bilen. På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Male instrument bord imens det er monteret??
  • #1   7. apr 2015 Ved godt det er et kæmpe arbejde at skille det ad! men din finish ude ved kanterne, og i samlinger bliver ikke særlig god! der kan godt gå 10-14 dage hvor din bil lugter af maling!

-så engang en der malede sin fælge mens de sad på! det kan lade sig gøre, men synes personligt det er noget klamp..

• #3   7. apr 2015 Jeg synes bare det er et kæmpe arbejde, ved slet ikke hvor jeg skal starte eller slutte. Hvis man bare kunne pille noget ud af gangen så man kunne tage det i etaper smiley

• #4   7. apr 2015 Jeg ville klart tage det ud. Det er ikke så super svært. Mange gange er det klipset fast eller sidder med få skruer.

Har du en Haynes bilbog til din bil? Evt. køb sådan en - så har du alle instruktioner til at pille alle plastikdelene ud.

Det er altså nemmere end man tror smiley

Hvad vil du male det med?

• #5   7. apr 2015 Plastic maling fra folietec var min plan!

• #6   7. apr 2015 Okay. Hmm... Den skal have meget før det bliver godt. Men tag det ud uanset hvad - ellers bliver det noget bæ smiley

Kommentér på:
Male instrument bord imens det er monteret??

Annonce