1.319 visninger
|
Oprettet:
Babyblå perlemor med guld, FARVEKODE ? {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen..
Jeg er ved at få malet hele bilen, og kunne tænke mig sådan noget babyblå perlemor med lidt guld som mange andre vist også hr på Bilgalleri osv.
Spørgsmålet er bare at vi ikke ved farvekoden, og det går ikke så godt med at bareblande..
Nogle som kan hjælpe med farvekode til Babyblå perlemor med guld ??
jan 2004
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 41
Går ud fra at det er den farve fra alfa romeo du leder efter.....
Hvis maleren har et farvekort så slå det op deri, så er du sikker på du får den ønskede farve....
Mener at farven hedder noget med 814 eller 818, men hæng mig ikke op på det, kan ikke huske det, har ellers selv haft farven på min bil....
Hvis nogen ved det med sikkerhed så ret mig hvis jeg tager fejl....
Hilsen Solle
maj 2005
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 1 Emner: 86 Svar: 1.032
Min minder nok om den farve du ønsker... det er en standard farve fra alfa romeo.
maj 2005
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 1 Emner: 86 Svar: 1.032
Citroen har også en farve der minder lidt om den men der skal en del sol til før man kan se det rimelig tideligt.
Jeg mener de skabte farve da deres C3 kom på markedet. Den er pænere end alfa farven når der ikke er så meget sol da den er mere "metal" agtig!
dec 2004
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 21 Svar: 39
Det er MEGET ala dette lakering du har jeg søger, men billed snyder jo desværre altid lidt..
Kunne også tænke mig det som f.eks. ham her gutten har med lidt mere guld i det også, se: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=5164
apr 2004
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 9
Babyblå perlemor med guld, FARVEKODE ?