{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.336 visninger | Oprettet:

Pi
Pi
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 9 Svar: 34

Anhængertræk fra fabrik eller Thansen? {{forumTopicSubject}}

hej alle,
vi har bestilt vores hyundai i10 fra fabrikken, og kommer til at betale kr 7.000 for anhængertrækket på den.
Nu har vi så fundet et anhængertræk fra thansen til 1.500 kr til samme bil.
Ville i få det fra fabrikken og betale stort, eller ville i få et billigere monteret?
Det skal kun bruges til spandeholdere, da bilen ikke må køre med trailer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anhængertræk fra fabrik eller Thansen?
  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.412
    #1   7. maj 2015 det fra tivolihansen er det så med montering men jeg ville vælge det billigste

• #2   7. maj 2015 når vores nye bil kommer hjem. bestiller jeg selv en westfalia træk og montere det selv. har jeg gjort på mine sidste 2 biler. med skjult montering og aftalig krog kan jeg få det til mellem 2300-2800 med enten 7 eller 13 polet stiksæt

• Emil Ø
    Emil Ø Tilmeldt:
    maj 2014

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 871
    #3   7. maj 2015 Man skal huske på at når det er fra fabrikken er det med afgift så det koster 180% mere end hvad det ellers vil have kostet så jeg ville selv montere altid for det er næsten altid billigere

• #4   7. maj 2015 Hej
    Har aldrig forstået de vandvittige træk priser
    Iøvrigt er de iikk lev fra fabrik men udført på værksted men d møjesommelig trækning af et nyt bubdt kabler fra området under rattet bag til trækstedet og måske undervejs gennem et CAN bus modul som pladseres bag panel oftest bag div plastbeklædning.
    Installationen kan krydres med et aftageligt eller motoriseret nedfældeligt skjult træk
    Men så giver det endnu et nøk æå prise
    Måske er prisen på kr 7000 mæske ikke så ringe endda
    Mvk kp

• #5   7. maj 2015 på min astra var den en stor sikringboks i bagagerummet hvor man bare skulle sætte stikket til lys til trækket i så kørte det...

Kommentér på:
Anhængertræk fra fabrik eller Thansen?

Annonce