{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
527 visninger | Oprettet:

Dyrt eller billigt? {{forumTopicSubject}}

Jeg har set nogle stykker her inde der sviner Thansen godt og grundigt til, fred være med det.. men er jeg den eneste der synes 90% af styling er arbejdet der ligger bag, jeg mener det er vel federe at bruge noget mere tid på noget billigt. end at købe noget dyrt og bare smide det på? syns 9 ud af 10 stylinger man ser der er dårlige er fordi der ikke er lagt arbejde nok i det.. hva syns i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyrt eller billigt?
  • #2   7. jun 2006 Normalt når man køber ting i T-hansen så lige meget hvor meget arbejde man ligger i det kommer det bare ikke til at sidde ordenligt.. og hvis det så endelig gør så er kvaliteten så skidt at du højst har det på et par måneder før det endten er rustet op eller bare gået i stykker. det er klart federe og ligge en masse timer i et projekt og virkelig gøre det fedt, men derfor skal tingene og delene stadig være iorden og det er de ikke fra T-hansen .. smiley

• #3   7. jun 2006 Enige.......!

• #4   7. jun 2006 Er helt enig med Mr. Civic.!

• #5   7. jun 2006 hmm, jeg har købt skærmkanter i thansen, dem sammenlignede min onkel med dem fra nissans værksted for mig.. stammede samme sted fra, og var ikke til at se forskel.. så det er nok lidt forskelligt efter hvad det er, men enig i at der er meget thansen som er for billigt, men syns flere ting fra dem er fine nok..

• #6   7. jun 2006 Det er forskelligt med kvaliteten på Thansen dele synes jeg. Nogen dele (en del af de ting de har liggende fremme i deres butikker), er direkte plastic ting, som er ved at knække bare man kigger på det.

Dog sælger de også dele som føles som ordentlig kvalitet. Fx deres sports sæder (Type R), er faktisk rigtig behagelige at sidde i, og føles som virkelig gode sæder. Desuden synes jeg også at deres fælger er flotte, og samtidigt billige. Meget muligt at det er 2. sortering, men det er også en ganske udmærket pris.

Så hvis man holder øjnene åbne, og lige tænker sig om inden man køber, så er thansen et okay sted at købe varer.

• #7   7. jun 2006 Vi har som du selv siger haft RIGTIGT MANGE debatter herinde om Thansen. Jeg har selv været oppe og have nogen meget konstruktive debatter om det.

Min egen erfaring er følgende - og jeg vil prøve at være faktuel, ikke fylde det med holdninger.

2 regler:
    Det er ok at købe i Thansen så længe:
    1: dimsen du køber ikke bruger strøm
    2: dimsen ikke har bevægelige eller mekaniske dele

Og så i øvrigt.
    Thansen ting er 2´nden 3´die og 4´rde sortering ting. Det betyder at kvaliteten og finishen på det du køber er lav. Lavere end mange andre steder hvor du tilsyneladende kan få det samme til dyrer penge.
    Det er ikke det samme. Thansens er samme vare, bare emd en ridse, flænge, småfejl etc.

Så længe man så aligevel bygger lortet om og pakker det ind i glasfiber og spartel og lak, så gør det jo ikke noget smiley

Og så henviser jeg i øvrigt til denne tråd: http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=111003

• #8   7. jun 2006 Thansens Cerwin vega højtallere og deres fælger og dæk er 2. sortering.

• #9   7. jun 2006 @Martin (23) F:

Jeg ved ikke helt hvor du har fra at deres audio er 1ste sortering?

Jeg har en kilde hos dem der leverer til dem, der siger det modsatte nemlig?

• #10   7. jun 2006 Deres Cerwin Vega er ikke 2. sortering, det er ganske simpelt Cerwin vegas billige serie, det samme med Phoenix Gold...

Jeg tvivler stærkt på at dæk og fælge er 2. sortering, og hvis de fejlede noget ville store navne som Borbet og Lexani nok næppe sætte deres navn på...

• #11   7. jun 2006 Det kan man jo også hurtigt regne ud. Hvordan skulle thansen kunne sælge samme mærke billigere, hvis det var 1. sortering? Det de sælger er jo de varer, som ikke helt klarede fx Cerwin vegas forskellige test, og derfor ikke kunne blive solgt som deres bedste varer, og derfor bliver det solgt til billigere penge.

• #12   7. jun 2006 eller rettere sagt er jeg ikke sikker, men tvivler bare stærkt på at det skulle være 2. sortering...

• #13   7. jun 2006 altså prøv at tænk over det, tror i selv Cerwin Vega ville sætte deres navn på noget der ikke var gået igennem deres tests?? for det tror jeg ikke

• #14   7. jun 2006 Jimmy C: Et dæk eller fælge kan sagtens være sikre nok til vejen, bare fordi den ikke er 1. sortering. En 1. sorterings vare er en vare som er i perfekt stand, så hvis en fælg har en lille ridse eller lignende, så er det 2. sortering.

• #15   7. jun 2006 EMU er nok mere i den rigtige retning...

jeg er ligeglad med om det er sikkert nok til vejen, de store mærker vil sku da ik ligge navn til noget der ikke er i topform, medmindre de har en utroligt fatsvag chef... men det vil jeg selvfølgelig ik udelukke at de har

• #16   7. jun 2006 Det er fint nok.

Det kan være folk bare skal have lov at gøre sine egne erfaringer smiley

• #17   7. jun 2006 jeg har erfaringer, og har aldrig haft problemer med det jeg har købt derfra... såh...

men nogen vil ikke købe derinde pga. at blære værdien er lig med 0

• #18   7. jun 2006 Vil også mene at du har ret der VODKAJUICE

• #20   7. jun 2006 jeg tror personligt ikke deres varer er 2. sortering, efter thansen lavede kampagner med ufatteligt billige fælge, kunne bilxperten pludselig sælge fælge til næsten samme pris, så mon ikke bilxperten bare tjener en del mere på deres varer.. tror ikke en så stor kæde som thansen er blevet vil sælge 2. sortering uden at skrive det, da det jo som sagt er ulovligt.. som sagt er de jo så store nu thansen at de kan få deres varer billigere, og derfor også sælge billigere.. det er logisk nok.. men ja ingen kan være sikre.. det er jo smag og behag om man vil handle der. smiley jeg gør hvis jeg syns varerne ser ordentlige ud, og mærker til at være ok

Kommentér på:
Dyrt eller billigt?

Annonce