{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.806 visninger | Oprettet:

Eibach sænkning {{forumTopicSubject}}

Nogle som har erfaring med sænknings fjedre fra Eibach? Har kigget på deres Pro-kit og Sportline.
Jeg vil gerne have min bil sænket så meget som muligt, men jeg vil hellere ikke miste alt for meget komfort i den.
Sportlinen sænker den mest, men hvordan er komforten kontra Pro-kit, som sænker den lidt mindre?
Det skal helst være, så man kan køre lange ture uden og have ondt i ryggen bagefter...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Eibach sænkning
  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.412
    #1   8. jun 2015 sænkning og komfort er ikke to ting som går hånd i hånd du vil altid få en stivere bil af at sænke den

• #2   8. jun 2015 Pro kit har jeg brugt på flere af mine biler.. det er progressive fjedre og jeg har derfor ikke mistet noget komfort i forhold til standard undervogn.. sådan er min oplevelse.

Sportline skal jeg have næste gang. Dem er jeg lidt spændt på. Det skulle vist stadige være progressive fjedre, men de sænker jo noget mere, og må derfor også være lidt hårdere.

• #3   8. jun 2015 Jeg monterede pro kit på min Bmw e90 for 3mdr siden.

INGEN forskel i komforten!

• #4   22. jun 2015 Bare til info - Jeg monterede pro-kit og er yderst tilfreds! Bilen er sænket og der er stadig masser af komfort i bilen! Var lige ved at tage Sportline, men de anbefalede man fik nye dæmpere, da den sænkede bilen så meget, at original dæmperne ville tage skade.

• #5   22. jun 2015 Kan lige orientere dig om at det er derfor man har bumpstops på sine dæmpere.. mig bekendt i hvertfald smiley
    Jeg har personligt ikke set nogen anbefalinger i den retning da jeg ledte efter et sæt til min MR2

Kommentér på:
Eibach sænkning

Annonce