304 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "hjælp"
Hjælp hjælp
Har en VW polo 1,2 blue motion (diesel) fra 2013 den drypper diesel fra højre fordæk Nogle der kan hjælpe
Har en VW polo 1,2 blue motion (diesel) fra 2013 den drypper diesel fra højre fordæk Nogle der kan hjælpe
Skrevet af: Matti M - 22. sep 2022
Hjælp
Hjælp. Min ford laver motor fejl. Den lægger ingen fejlkoder. Kan køre fint og lige pludselig taber den turbo trykket...kan slukke bilen mens den køre og tænde den igen også køre den fint indtil de...
Hjælp. Min ford laver motor fejl. Den lægger ingen fejlkoder. Kan køre fint og lige pludselig taber den turbo trykket...kan slukke bilen mens den køre og tænde den igen også køre den fint indtil de...
Skrevet af: Thomas g - 26. mar 2023
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Flytte rengøring 1.500 kr.
- Elektriker 500 kr.
- Elektriker 750 kr.
- Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
- 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.
aug 2005
Følger: 87 Følgere: 88 Biler: 5 Emner: 245 Svar: 8.858
<b>AJay
nov 2003
Følger: 25 Følgere: 23 Biler: 1 Emner: 22 Svar: 1.452
jun 2003
Følger: 8 Følgere: 8 Biler: 4 Emner: 155 Svar: 278
okt 2005
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 62 Svar: 447
dec 2003
Følger: 36 Følgere: 30 Biler: 3 Emner: 294 Svar: 1.994
ja han skulle have lavet en ordentlig overskrift men det er der ikke noget at gøre ved nu.
paw
jeg vil også anbefale sebring har kun haft gode erfaringer med dem
apr 2004
Følger: 126 Følgere: 164 Emner: 184 Svar: 5.577
Jeg er personligt PISSE træt af at folk ikke kan finde ud af at oprette en skide overskrift, for det kan vel ikke være det sværeste! Jeg synes kun det er fint at folk, skriver som de gør! Hvis opretteren ellers er normalt tænkende, ved personen til en anden gang, at en overskrift som "hjælp" ikke accepteres!
Og det sker +20 gange om dagen, hvilket er grunden til at folk bliver irriteret!
jun 2003
Følger: 8 Følgere: 8 Biler: 4 Emner: 155 Svar: 278
dec 2003
Følger: 36 Følgere: 30 Biler: 3 Emner: 294 Svar: 1.994
apr 2004
Jeg er selv moderator på siden autopc.dk, og beder pænt "nye" medlemmer om at huske at lave en ordentlig overskrift, og dette forstår de selvfølgelig, og undskylder for fejlen. Men eftersom du har oprettet 5 biler, kan du ikke just kaldes ny på BG, og det opfattes derfor som en bevidst handling, hvilket kommenteres som det gør.
Hvis ellers BG's regler interesserer dig det fjerneste, lyder de som følger:
skrevet på en god og let forståelig måde, inden du poster det.
2.2. Overskrifter af Forum-indlæg
Et indlægs overskrift skal sige noget om indlæggets indhold. Et eksempel kan være: Du søger en prisvurdering af din bil og en god overskrift vil være: “Hvad er min bil værd”. Hvis du har fået nye billeder, så skriv f.eks.: “Der er kommet nye billeder af min bil”.
Vi forbeholder os retten til at ændre intetsigende overskrifter som f.eks. “Se her”, “hjælp” og lignende til en mere sigende overskrift, efter skøn fra hjælpe-administratorerne.
Og nej, jeg er på ingen måde BG-politimand, men eftersom vi som brugere benytter et forum der er stillet gratis til rådighed for os, må det også foregå på dets præmisser! Og hver glad for der er nogle alm. brugere der trodsalt prøver at holde BG kørende på et reelt plan, for ellers var det løbet over styrs for længst....
apr 2004
Du kan være helt rolig...Jeg har sgu for meget værdighed til at synke så dybt, at dømme din bil udfra din barnlige opførsel!
hjælp