{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp
  • #2   7. jun 2006 112

<b>AJay

• #3   7. jun 2006 Hilfe

• #5   7. jun 2006 ok tak rasmus V hvor købes det evt link

• #7   7. jun 2006 ring 112 for hjælp

• #8   7. jun 2006 folk går i små sko herinde fortiden synes jeg. slap da af og hjælp manden.
    ja han skulle have lavet en ordentlig overskrift men det er der ikke noget at gøre ved nu.

paw

jeg vil også anbefale sebring har kun haft gode erfaringer med dem

• #9   7. jun 2006 Kim: Det hat ikke noget med at gå i små sko at gøre! Ordet "overskrift" henviser til en lille tekst-bid, der beskriver et større emne! Her, det større emne, i form af indlægget, og dertil en overskrift der gerne skulle beskrive problemet/spørgsmålet, som opretteren sidder inde med! Jeg tror ikke man ærligt kan finde én der ikke ved hvad ordets betydning er!
    Jeg er personligt PISSE træt af at folk ikke kan finde ud af at oprette en skide overskrift, for det kan vel ikke være det sværeste! Jeg synes kun det er fint at folk, skriver som de gør! Hvis opretteren ellers er normalt tænkende, ved personen til en anden gang, at en overskrift som "hjælp" ikke accepteres!
    Og det sker +20 gange om dagen, hvilket er grunden til at folk bliver irriteret!

• #10   7. jun 2006 Essal eller hvad fanden du nu hedder så lad dog være at klikke ind på de indlæg hvis du er så træt af dem

• #11   7. jun 2006 som paw siger kig på det der interesserer jer så er det problem ude af verden men vil godt give dig ret i at folk skal lave en ordentlig overskrift, men det er vel nok en skriver noget og ikke flere man forstår det nok , vi laver alle vores fejl og vi lære forhåbentlig af dem

• #12   7. jun 2006 Paw eller hvad fanden du nu hedder, jeg er ikke træt af indlæggene i sig selv, men af at nogle folk benytter et frit forum, men end ikke mener at de skal følge de regler der er opsat, gældende for alle! Det er et ønske fra admins/mods, at man benytter en overskrift der relaterer til det omhandlende emne, og at du åbenbart mener der gælder særregler for dig, gør at jeg, og andre skriver som der er blevet gjort! Og NEJ, selvfølgelig vil jeg da ikke bare lade være med at klikke på indlægget! Hvis alle blot ser til, fremfor at påpeje at du rent faktisk laver en fejl, ville du jo aldrig skænke det en tanke!
    Jeg er selv moderator på siden autopc.dk, og beder pænt "nye" medlemmer om at huske at lave en ordentlig overskrift, og dette forstår de selvfølgelig, og undskylder for fejlen. Men eftersom du har oprettet 5 biler, kan du ikke just kaldes ny på BG, og det opfattes derfor som en bevidst handling, hvilket kommenteres som det gør.

Hvis ellers BG's regler interesserer dig det fjerneste, lyder de som følger:
    skrevet på en god og let forståelig måde, inden du poster det.

2.2. Overskrifter af Forum-indlæg
    Et indlægs overskrift skal sige noget om indlæggets indhold. Et eksempel kan være: Du søger en prisvurdering af din bil og en god overskrift vil være: “Hvad er min bil værd”. Hvis du har fået nye billeder, så skriv f.eks.: “Der er kommet nye billeder af min bil”.

Vi forbeholder os retten til at ændre intetsigende overskrifter som f.eks. “Se her”, “hjælp” og lignende til en mere sigende overskrift, efter skøn fra hjælpe-administratorerne.

Og nej, jeg er på ingen måde BG-politimand, men eftersom vi som brugere benytter et forum der er stillet gratis til rådighed for os, må det også foregå på dets præmisser! Og hver glad for der er nogle alm. brugere der trodsalt prøver at holde BG kørende på et reelt plan, for ellers var det løbet over styrs for længst....

• #13   7. jun 2006 Og seriøst...Hvor gammel synes du selv du virker, når du som modangreb (fremfor modargumentering), går ind og giver min bil en "lav" stemme? Jesus christ...min første lav-stemme, og så på et så vattet grundlag?!
    Du kan være helt rolig...Jeg har sgu for meget værdighed til at synke så dybt, at dømme din bil udfra din barnlige opførsel!

Kommentér på:
hjælp

Annonce