{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kompressor til horn ???
  • #3   20. jun 2015 Hvad er stikbenene til tanken til? Har selv overvejet kompressorhorn på min nemlig. Men det ville være sjovest hvis man bare kunne rive + & - af bilens eget horn, og så montere på kompressorsættet smiley

• #5   20. jun 2015 Lækkert! Så det er alle 2000.- værd? smiley Skal have noget der virkelig er trut i, så folk kan flytte sig når trucken kommer smiley

• #6   20. jun 2015 Hej
    OBS hvis sådan en kompressor skal kunne yde noget SKAL den forbindes direkte til batteri med et relæ styret af tænding mellem kompressor / akku og hvis ledningerne er særlig lange skal det være mindst 6 kvadrat bådeplus og minus men magnetventilen kan godt trækkes f de originale hornledninger !!!
    polobjørn

• #8   20. jun 2015 det må ku gøres billigere den eneste grundt til at jeg vil ha sådan en kompressor horn er at jeg vil bygge almindelig kompressor horn også et hollændr horn/ fløjte horn på min bil så det er muligt at skifte imellem de 2 horn ved hjælp af en kontakt

• #10   21. jun 2015 Så er jeg osse op i en prisklasse hvor det koster ligeså meget som bilen den ska side på...... det eneste krav er at selve kompressoren sska ku give mellem 3-12 bar

• #11   21. jun 2015 Så behøver du da ikke købe et airhorn kit. Søg på Ebay efter 12V compressor, når du kun skal bruge kompressoren smiley

• #12   21. jun 2015 Har søgt men det svært så ville det være fedt vis det var et kit som man ku bygge det på

Kommentér på:
kompressor til horn ???

Annonce