{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sænkning af Jetta Mk2
  • #1   21. jul 2015 Køb en gevind undervogn, dem kan du få til næsten ingen penge og så kan du selv justere det til det passer smiley

• #2   21. jul 2015 Ved ikke en en G2 undervogn passer på en Jetta, men kunne næsten tænke mig til det.
    Køre selv med sådan en her og den er ganske fin. Dog meget hård, men sådan kan jeg godt li' det smiley
    http://www.auto-butikken.dk/shop/fk-ak-street-7317p.html

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.412
    #3   21. jul 2015 luft undervogn bare pisse dyrt koster 12000 + montering ellers er du inde på noget af det rigtige mht dit valg af sænknings sæt frem for gevind for gevind er meget hårdt at køre med og man skal næsten have et nyrebælte på men der findes sænknings sæt hvor du stadig har comfort prøv at søge i forum efter golf 2 sænkningsæt der er nogle tråde hvor andre har anbefalet sæt der sænker men ikke sænker din comfort

• #4   21. jul 2015 vis den ikke må være for hår den gvind så skal man jo bare købe noget kvallitet frem for dem til 1200 kr de er alle hårde som sten

• #5   21. jul 2015 Passer fra G2 af - har dog mest kig på fjedre pga. komforten smiley
    Jeg ved at hvis man smider en gevindundervogn i er den dælme så hård at køre i så tror jeg holder mig til fjedre smiley
    Men hvad synes folk - er det pænest med 40 for og 60 bag eller er det 60/60 eller 40/40 smiley
    Har dog kig på Nv autodeles fjedre!

Kommentér på:
Sænkning af Jetta Mk2

Annonce